Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni pitää koko ajan rakennekynsiä, käy usein kampaajalla ja solariumissa? Trimmaa itseään ja kuntoilee..?

Vierailija
16.12.2007 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun omat on pitkät ja vahvat, en kuntoile kun olen luonnostani hoikka ja solariumissa käyn silloin tällöin

Vierailija
2/14 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan koska se on terveellistä!?

Vaikka olet hoikka, voit olla rapakuntoinen joka kyllä vaikuttaa oloosi, kauneuteesi ja terveyteesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastan kyllä hyötyliikuntaa

Vierailija
4/14 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakennekynsiä en voi pitää niiden epähygieenisyyden vuoksi. Solariumissa en käy, sillä se ei ole terveellistä, vaan vanhentaa ihoa. Liikun säännöllisesti ja käyn kampaajalla säännöllisesti. Olen hoikka ja pyrin myös syömään terveellisesti, mutten mikään kontrollifriikki kumminkaan ole.

Vierailija
5/14 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan sellainen, joka itsestään huolta pitää :)

Vierailija
6/14 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kynnet on sitä aina jos ei osata pitää kynsienalusia puhtaina, mutta rakennekynnet voi olla myös hyvin lyhyet.

Itse käyn säännöllisesti salilla, uimassa, kampaajalla ja laitattamassa kynnet. Solkkuun en menisi vaikka maksettaisiin!

Vierailija
7/14 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremman lopputuloksen saan solariumista. Käyn kerran kuussa kampaajalla ja liikun.

Vierailija
8/14 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja, ja rakennekynnet on meillä töissä ehdottomasti kielletty.

5

Vierailija
9/14 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että ne on sairaaloissa kielletty, mutta eipä niitä aina edes erota...

Silti toi " hometta ja bakteereja" propakanda on aina yhtä huvittavaa koska kynnet desinfioidaan aina ennenkuin akryyli laitetaan oman kynnen päälle. Kynsien alla niitä pöpöjä on aivan kaikilla, mutta sehän onkin sitten eri asia.

Vierailija
10/14 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitan työkseni ja minua häiritsee helposti, kun kynnet naputtavat näppäriin. Siksi pidän ne aika lyhyenä.

Olen liki nelikymppinen ja taistelen ryppyjä vastaan. Näin solarium on kielletty.

En trimmaa itseäni, mutta sitä tuli tehtyä nuorempana. Nykyään pitäisi trimmata itseään 5 kertaa viikossa, jotta saisi sitä, mitä tavoittelee.

Kuntoilen kyllä.

Vierailija
11/14 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohje on tullut infektiolääkäriltä ja -hoitajilta, jos niissä ei vaaraa olisi, tuskin olisi kielletty sairaaloissa.

5

Vierailija
12/14 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajalla käyn kerran kuussa kun läheinen ystäväni on kampaaja. Rakennekynsiä en laittaisi enkä hiusjatkeita.

Vierailija
13/14 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4vk välein huollatan kynnet. Salilla käyn 2 kertaa viikossa ja 3vk välein solariumissa. 4 kertaa vuodessa käyn kasvohoidoissa. Jos on joku tärkeä tapahtuma niin viikkoa ennen käyn myös kosmetologilla. Sokeroinnissa aloin käydä tänä vuonna. Ikää minulla on 40v ja aina olen ollut hoikka. Nyt vaan huomaa, että jos ei näe vaivaa niin rupsahtaa vauhdilla. Näytän hyvältä ja haluan nauttia ulkonäöstäni kauan.

Vierailija
14/14 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiedän, että ne on sairaaloissa kielletty, mutta eipä niitä aina edes erota...

Silti toi " hometta ja bakteereja" propakanda on aina yhtä huvittavaa koska kynnet desinfioidaan aina ennenkuin akryyli laitetaan oman kynnen päälle. Kynsien alla niitä pöpöjä on aivan kaikilla, mutta sehän onkin sitten eri asia.

Onhan niitä sormuksienkin alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi