Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle että olen vainoharhainen ja kuvittelen liikoja, ov

Vierailija
16.12.2007 |

elikkä pelkään olevani raskaani ehkäisystä huolimatta, on ollut vähän ongelmia sen kanssa. Ja nyt heräsin aamulla aikaisin järkyttävään pahoinvointiin, makailin vain sängyllä ja mietin oksennanko vaiko enkö. Lopulta se meni ohi, mutta ihan hilkulla oli oksentaminen. Samoin viimeä yönä kuten muutamana aiempana yönä olen herännyt siihen että hikeä pukkaa ihan mielettömästi, on kuuma ja nihkeä olo, tällaista ei ole aiemmin ollut.

En ole kipeä, ei ole kuumetta eikä vatsatautia. Lapsia ei vielä ole niin en tiedä miltä raskaana olo tuntuisi. Tähän elämäntilanteeseen ei raskaus nyt sopisi yhtään, sanokaa että vaan kuvittelen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:ap

Vierailija
2/5 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mielikuvitustakaan olisivat, mutta ei tuo hikoilu ihan raskausoireelta kuulosta - tai siis mulla aikakin oli alkuraskaudessa koko ajan kylmä, en tiedä muista...

Tee nyt testi kuitenkin ja sinuna menisin lääkäriin lähiaikoina jos en olisi raskaana ja tuommoiset oireet jatkuisivat.

Tuli mieleen joku kasvain tietenkin, kun itse olen syövänpelkoinen, mutta älä nyt usko mun juttuja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi lääkäri asian ilmaista, että " tämä sopii jos raskaus ei ole mikään katastrofi perheessä" .

Tee testi, sillähän se selviää.

Vierailija
4/5 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas lääkäri sanoi sen olevan erittäin luotettava :(

Kai se on testi haettava, ahdistaa vaan että jos näyttääkin plussaa, sitten onkin miettimistä että mitä tehdä

T:ap

Vierailija:

Taisi lääkäri asian ilmaista, että " tämä sopii jos raskaus ei ole mikään katastrofi perheessä" .

Tee testi, sillähän se selviää.

Vierailija
5/5 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisynä yhtä varma kuin pillerit, eli estää OIKEIN KÄYTETTYNÄ raskaudet täysin KOKONAAN. Epävarmuus johtuu virheelisestä käytöstä. Esim. siksi pillereiden ehkäisytehoksi kerrotaan 99%, koska yksi prosentti käyttää niitä väärin eikä vaan tunnusta tulleensa siksi raskaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän