Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eikö teitä epäilytä yhtään laittaa kuvia nettiin?

Vierailija
16.12.2007 |

siis omia, lasten tai muuten tekstiä siitä mitä teet päivisin?

En uskaltaisi, muutenkin tämä av on aika max mitä uskaltaa tai viitsii kirjoittaa.. Ettekö ole ajatelleet että ihan kuka tahansa hullu voi tekstisi lukea tai katsoa kuvasi tai ennen kaikkea lastenne kuvat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/4 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa hullu voi myös kuvata kännyllään/kameralla mua tai lapsia salaa. Kuvat eivät ole netissä julkisessa levityksessä. Jos joku sattuisi pääsemään salasanan läpi niin mitä hän niillä kuvilla voisi tehdä? Lapset ovat täysin puettuja niissä jne.

Mulla on ollut oma kuva netissä jo vuodesta 1996, mitään ei ole tapahtunut. Netissä on oma käyttäytymiskoodistonsa sekä tietyt jutut mitä kannattaa tai ei kannata tehdä. Olen tavannut nettituttavia ulkomaillakin ja hengissä ollaan edelleen.

Pussissa ei voi elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullakin on kuva työn puolesta netissä, mutta ei tulisi mieleenikään tehdä esim. kuvallista blogia perheeni tapahtumista. Netin avulla tehdyt identiteettivarkaudet ovat jo arkipäivää ja taatusti yleistyvät koko ajan.

Pedofiileistä en ole jaksanut huolestua, koska he voisivat ihan yhtä hyvin valokuvata lapsiani esim. uimarannalla. Sen sijaan jos lapseni kuva on ollut netissä, ei hänen nimeään tai yhteystietojaan ole siinä yhteydessä. Lapsilleni olen opettanut, että nimimerkki ei saa mitenkään viitata omaan nimeen ja omaa osoitetta ei saa laittaa muualle kuin virallisiin yhteyksiin.

Vierailija
4/4 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi meillä onkin ystäville ja sukulaisille kuvat netissä salattuina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä