Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helvetti mun vatsaa :( Jouduinpa taas heittämään yhdet alkkarit roskiin :(

Vierailija
15.12.2007 |

Mulla on liuta allergioita ja aina välillä, parin kuukauden välein, saa viikon ajan heittää alkkarit roskiin, koska persaus vuotaa ja alkkareihin tulee tahroja. Vatsa ei ole kipeä, uloste on ihan normaalia eikä ole ripulia/ummetusta jne.

Pukamia saattaa olla, ainakin takamusta joskus kutittaa ja silloin myös ulostaminen sattuu, vaikka uloste olisikin ihan normaalia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä ne kalsarit voi pestäkin.

Vierailija
2/12 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niihin kuukautistahrojakin. EN heitä roskiin. Melkein kaikissa on kuukautistahroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


mutta kyllä ne kalsarit voi pestäkin.

Juu, niin voi pestä, mutta kun alkkarit jäävät siitä huolimatta likaisiksi. Ruskea lähtee pois, mutta siihen kellertävä tahra :(

Vierailija
4/12 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia ensimmäisiä menkkoja lukuunottamatta käytän tamponeja, ja ei ole koskaan tullut ohivuotoja tmv. Muutaman kerran on lakanat tahriintuneet kun seksi ajaksi olen poistanut tamponin ja sitten nukahtanut ennen kun olen käynyt pesulla/uuden laittamassa... Ja tahrat tosiaan lähtevät pesussa.

Vierailija
5/12 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, niin liota kloritessa, taatusti lähtee tahrat...!!!

Ja vaikkapa mustiin pöksyihin tuskin näkyviä tahroja jää?

Vierailija
6/12 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän vauvojen vaatteisiinkaan kakkatahroja jää, vaikka välillä vähän valskaa. Kunnon pesuainetta kehiin.



Mä mietin myös, että eihän sulla vaan itse asiassa ole ummetusta ja tuo ole samanlaista tuhrimista kuin lapsilla joskus? Ehkä sun pitäiskin ottaa ulostuslääkettä jos se helpottais?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nämä paskatahrat eivät lähde, ei vaikka pesis nuo 60 asteessa ja käyttää kunnon pesuainetta :(

Vierailija
8/12 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Omon pesutabletteja

Omon nestemäistä pyykkiainetta

ja muistaakseni Omon nestemäisiä kapseleita

Eli ei pitäisi olla merkistä kiinni.

Ja ei ole ummetusta. Vatsa toimii kerran päivässä (aamulla) kellon tarkasti, näin on ollut koko elämäni ajan. Joskus harvoin täytyy käydä myös illalla kakalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita välillä vaikka bioluvilia tai sertia tai kenties jopa jotain tahranpoistajaa. Astianpesuaine on muuten aika hyvää kansa, ihan siis fairy tai vastaava.

Vierailija
10/12 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun se tais olla Bioluvilia se nestemäinen, en nyt muista. Mutta kyllä noilla aineilla on lähteneet hyvin kaikki muut tahrat, jopa vauvan porkkana sose.

Sappisaippuaa olen kokeillut monta kertaa, ei vaikustusta. Samoin olen kokeillut joskus Fairyä, ei vaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suoli on täynnä p*skaa ja sieltä tulee vain vähän ohi.. Aiheuttaa tuhrimista.

Vierailija
12/12 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Eli suoli on täynnä p*skaa ja sieltä tulee vain vähän ohi.. Aiheuttaa tuhrimista.

Käyn joka aamu paskalla ja teen joka kerta kunnon jöötit, ihan normaalia paskaa. Ei mitään kovia kikkanoita. Joten en kyllä usko tuohon ummetukseen ja ohi vuotoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän