Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten untuvapeitto eroaa ontelokuito/termopeitteestä?

Vierailija
15.12.2007 |

Minä haaveilen untuvapeitteistä, mutta en itsekään tiedä, onko kyse oikeasta ja perustellusta haaveesta vai pelkästään siitä, että se KUULOSTAA mukavammalta tai jopa hienommalta. Minulla ei koskaan eläessäni ole ollut untuvaa, ei takkia, ei tyynyä ei peittoa.

Meidän peitot täytyisi joka tapauksessa uusia, koska ne ovat nyt vuosia vanhoja halpatäkkejä. Niiden sisusta on todennäköisesti jotain vanua. Mökille ostin pari vuotta sitten ontelokuituiset termopeitteet, ne ovat olleet ihan hyvät. Mutta miten tuo untuva eroaisi niistä? Kolme peittoa maksaisi todennäköisesti noin 300-400 euroa. En haluaisi panna niin isoa rahaa hukkaan, joten kertokaa jotka tiedätte...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska herään kesken unien kuumuuteen. Kiinnostaisi bambu- tai silkkipeitteet, niitä mainostettiin hiostamattomina.

Vierailija
2/5 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tykkään kyllä lämpimistä peitteistä koska tykkään myös pitää makuuhuoneen lämmityksen aika pienellä. Mutta lämminhän se termopeitekin on.

kolmonen, ootko koittanut niitä kesäpeitteinä myytäviä vanupeitteita?

Millainen se untuva oikeasti on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies taas ei tykkää kummastakaan

onko niillä muita eroja?.

Vierailija
4/5 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo eräs saattoi tarkoittaa höyhenpeittoa, joka todella on painava. Untuva ei paina paljon mitään.

Tyynyissä on paljon eroa. Itselläni on matala superpehmeä untuvatyyny, koska en voi nukkua korkealla tyynyllä tai menee niska jumiin.

Mun mielestä untuvapeitto on paras just sen takia, että on kevyt ja ei hiosta. Ainakaan tuollainen hyvälaatuinen Joutsen-merkkinen. Edellinen oli termopeitto ja oli todella hiostava.

Vierailija
5/5 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koko perheellä untuvapeitot, kaikilla on sellaiset ohuet, pelkkää untuvaa, ihan pikkiasen taitaa olla höyhentä mukana. Ostettu aian kun hemtexissä on ollut ale 50%.(Lapsille siis)

Omat peitot on saksasta, käytetty varmaan jo 10 vuotta, kerran vuodessa pesu. Meillä on myös untuvatyynyt, en vaihtais.

Suosittelen lämpimästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme