Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaksostyttelit ja nimet? :):)

Vierailija
15.12.2007 |

olisipa nyt joku aikakone jolla mennä katsoon mitä tytöt tykkää isompina nimistään mutta koska ei ole niin olemme päätymässä vaihtoehtoihin Kaisa-Lotta ja Kiia-Eerika. Mielipiteitä saa sanoa puolesta ja vastaan,olemme itsekkin vielä mietintä puolella...

Pidämme yhteensopivista nimistä,mutta EI SAA olla liian samanlaiset, tyyliin Sanni ja Senni... JA täytyy olla kaksiosainen,siihen ei tarvi puuttua,tiedän sen jakavan mielipiteet mutta tää on molempien suvuista sattumalta tuleva perinne jota haluamme jatkaa :))

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Kiia Olivia ja Kaisa Erika

Vierailija
2/20 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiia-Eerikassa on hirveästi vokaaleja, voisiko siitä toisen vaihtaa:

Kaisa-Lotta ja Kiia-Reetta

Kiia-Elina

Kiia-Henriikka

Kiia-Annika

Kiia-Lotta ja Kaisa-Maija

Kaisa-Laura

Kaisa-Eerika

Kaisa-Elina

Kaisa-Liina

Kiia-Kaisakin olisi kiva. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliviivallinen toiseksi nimeksi esim. Lotta Kaisa-Liina. Etunimessä väliviiva tuottaa päänvaivaa; koskaan ei kutsuta koko nimellä vaan aina tulee joku lemppariviritys tai sitten kutsutaan vain toisella niistä etunimistä. Lisäksi vieraissa paikoissa aina onnistutaab käyttää jotain väärää versiota etunimestä.

Vierailija
4/20 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän perinteiset Marja-Liisat ja Veli-Pekat, mutta tuollaiset Kaisa-Lotat?

Vierailija
5/20 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala nimi.

vaihtakaa vaikka Keiju, Kirsi, Kielo tjsp.

Vierailija
6/20 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väliviivat tulee,kuten kerroin alkup. viestissä,minulla,äidilläni,mieheni siskoilla j äidillä ja molemmilla mummoilla on kaksoisnimet ja kenelläkään ei ole niin et kutsutaan vaan toisella,miehen siskoilla on lempinimet mutta se on sit taas toinen juttu... mutta haluamme ehdottomasti väliviivalliset nimet siis!!!

Miksi ei tuota Lottaa? Kiia-Kaisa olis ok mutta toisaalta,mikä sit toisen tytön nimeksi tulis :)?? Kiia-Eerikassa en ole huomannutkaan paljoa vokaaleja mut onhan siinä... onko se niin kamalan kuuloinen sitten??

ap

Vierailija
7/20 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten te kaikki Suomen kaksosten äidit aina löydätte tänne Vauva-palstalle kyselemään lastenne nimiä...

Antakaa ne nimet, mistä itse tykkäätte ja jättäkää nämä " Nimet kaksosille" -avaukset väliin.

Vierailija
8/20 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa-Lotta on ihana ja jonkun ehdottama Kiia-Reetta sopisi mainiosti toiselle tytölle.

Vierailija
9/20 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me muut joudumme ehkä miettimään asiaa ja samalla saatetaan huvin vuoksi kysyä täältäkin,en usko et kukaan loppujen lopuks antaa tän palstan mielipiteiden vaikuttaa lopulliseen päätökseen... se on enemmön sellaista ajatusvirtaa kun tänne kirjoittaa miettimisiään ja tuskinpa kovin moni kirjoittelee ihan otsa yrmyssä...paitsi ehkä sinä...

t: eräs täältä kysynyt 4 lapsen äiti,ei kaksosia

Vierailija
10/20 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisen Kiia-..... Tuo Eerika on mieityttänyt muakin,ei kylläkään muun syyn takia vaan tunsin joskus aikoinaan yhden vähemmän kivan Eerikan :D

Kiia-Reetta ei käy kun miehen sisko on Reetta-Leena...

ap

Vierailija
11/20 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiia-Kaisan kaveriksi:

Laura-Lotta

Liina-Lotta

Oona-Lotta

Anna-Lotta

Enni-Lotta

Inka-Lotta

Iida-Lotta

Kaisa-Lotta ja

Kiia-Noora

Kiia-Riikka

Kiia-Petra

Kiia-Ilona

Minäkin olen väliviivallisella nimelläni pärjännyt ongelmitta 27 vuotta, joten en usko että nykyaikana vaikeampaa olisi.

Vierailija
12/20 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vrt. Pekka-Eric

Vierailija
13/20 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ihan keksin itse, eikä muiden mielipiteet kiinnosta.

-10-

Vierailija
14/20 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Kiia-Kaisa ja Laura-Lotta oli oikeasti mieleinen,mutta meneekö nyt sitten just tähän senni-sanni-anni-enni-linjaan mitä en halua...??

Ja sitten Kaisa-Lotta on kyllä silti se mieluisin,kuinka tylsältä kuulostaisi Kiia-Sofia toisen tytön nimenä?

ap

Vierailija
15/20 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä minusta Kiia-Kaisa ja Laura-Lottakaan ole liian samanlaiset, mutta kolmas samaa sarjaa olisi kyllä jo vähän liikaa.

Vierailija
16/20 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiia-Kaisla

Kiia-Ella

Kiia-Kerttu

Kiia-Maaria

Kiia-Liina

Vierailija
17/20 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä minäkin keksin lapsilleni nimet ihan itse, ihmetyttää tämä ettei löydä omalle lapselleen nimeä.

Vierailija
18/20 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Kaisa-Mari ja Kiia-Lotta olis vielä paremmat.

Vierailija
19/20 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Kaisa-Mari ja Kiia-Lotta olis vielä paremmat!!

Kiiassa on tosiaan niin paljon vokaaleja että valitsisin suosiolla enempi konsonantteja toiseen nimeen kuin esim Eerika.

Vierailija
20/20 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tänään vähän kipeänä ja tässä muutenkin pyörittelen noita palleroisten nimiä kun toisella se toinen osa nimeä on vielä hakusessa,niin kunhan ajankuluksi täältä kyselen,jos vaikka jonkin ennen huomaamattoman vinkin saisin :)

Mitä haittaakaan tästä on??

Ja miten se asiaan kuuluu onko tuplamamma vai ei näiden nimien kohdalla? oon mä huomannut että monet ainoakaiselleenkin kyselevät,turhaan sitä tuplaa nyt tässä NIIIIIN korostetaan...

Kyllä se taitaa niin olla,että tuo toinen nimi on se Kaisa-Lotta ja toinen edelleen Kiia-..... Sofia ehkä sitten,se on ollut tuon Eerikan rinnalla toisena vaihtoehtona kokoajan... kunhan mies tulee niin kyselen vielä hänen mielipidettään,Eerika oli miehen suosikki.

Meillä on muuten ennestään jo poika jolla myös tuplanimi :) eikä hänenkään kohdalla ole ikinä ollut nimensuhteen ongelmia.

Kiia-Mari kuulostaa ihan kivalta mutta Riikka-Mari löytyy taas mun siskosta :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi