Lue keskustelun säännöt.
Pako-sarjasta: onko Sara todellakin kuollut? En voi millään uskoa! (ev)
Kommentit (4)
Itse olin myös pettynyt, kun katsoin 3.tuotantokautta, mutta nyt olenkatsonut 4:ttä ja siellä menossa jakso 9 ja kyllä Sara on edelleen hengissä. Lincoln ei missään vaiheessaa tarkastanut oliko varmasti Sara kyseessä.
Eli voit huoletta odotella Saran takaisin paluuta!:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Silti en vaan voi uskoa! Jotenkin on niin keskeinen hahmo.
Olen kyllä helpottunut, jos todellakin palaa IV tuotantokaudella...
Olen ihan koukussa Pako-sarjaan :-)
t.ap
Että ei voi olla siellä laatikossa kun kuitenkin oli melko iso osa sarjan henkilöstöä.
Tämä tuotantokausi silti tuntuu jotenkin tylsemmältä kun ne aiemmat...
Palaako oikeasti seuraavalla kaudella kehiin? Millä selityksillä???? (Laatikossa tekopää?)