rintojen arkuus,toivon että joku osaisi auttaa!!
onko täällä ketään jolla olisi ollut samalla lailla kun minulla ja olisi ollut raskaana.Yleensä mulla on noin viikkoa ennen kuukautisia rinnat tosi kipeät nyt tuli vähän aroiksi samana päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa eli mulla on kp22\21 ja lämmöt on 37,2 eli voisiko olla tärpännyt kun ei tullutkaan rinnat nyt niin kipeiksi heti?syke on myös korkea.Vatsaa on repinyt välillä.Tiedän että moni ajattelee tee testi niin sillähän se selviää,en uskalla vielä tehdä liian monta negaa on tullut,pari vuotta yritystä takana.
Kommentit (2)
enpä tiedä onko tästä apua, mutta mulla yleensä rinnat kipeytyy noin viikko oviksesta, eli aristavat kauttaaltaan - näin on ollut joka kierrossa. Viime kierrossa rinnat kipeytyivät ihan normaaliin tapaan, mutta pari päivää ennen kuin menkkojen ois pitänyt alkaa huomasin, että ovat eri tavalla arat eli aristivat kainaloista ja nänneistä ja olivat muutenkin turvonneen tuntuiset. Muutenkin mulle tuli ihan samanlaiset eli mulle normaalit pms-oiretuntemukset kuin aiemmissakin kierroissa eli päänsärky, alaselkäjomotus ja alavatsakivut + repäisykivut, mutta rinnoista sitten aavistelin, että jotain on eri tavalla ja kp28/27-38 illalla testi näytti haaleaa plussaa :) sen jälkeen olen epäuskoisena (meillä kolmosen yritystä takana 3 vuotta) testannut yhteensä 10 plussaa ja nyt siis menossa rv6+3 - rinnat edelleen tositosi arat.
Toivottavasti sinunkin kohdallasi nuo " tissituntemukset" tarkoittavat raskautta :) uskaltaudu vaan testaamaan - pidän sulle peukkuja!
eikö kukaan osaa auttaa!!