Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako töissä ristiriitatilanteissa olla nöyrällä asenteella ja hiljaa

Vierailija
09.11.2008 |

vai ottaa asia esille äänekkäästi? En voi tarkemmin kertoa, mutta asia on sellainen joka menee itsekseen ohi mutta häiritsee paljon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites asiallinen keskustelu?

Vierailija
2/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimia kynnysmattona tai olla hiljaa. Näin naiset yleensä. Kummasti asioiden tuominen rehellisesti keskusteluun kuitenkin puhdistaa ilmaa. Varsinkin, jos aiot työpaikassa olla pidempään, ei kannata antaa hiljaista hyväksyntäänsä, muuten alkaa vain vituttaa ajan kanssa yhä enemmän. nimim. kokemusta on, jälkimmäisestä eikä hyvin mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tavalla keräät itsellesi pahaa oloa, ja pääset sairaseläkkeelle jo viisikymppisenä! Nastaa! Viitaten edelliseen viestiin.

Sama muuten pätee kouluissa, jos jotain kiusataan, kannattaa olla hiljaa niin et joudu itse kiusaamisen kohteeksi.

Vierailija
4/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitettavasti olen ihminen joka kysyy, vaatii perusteluja, ihmettelee, kertoo mielipiteensä rehellisesti ja arvostelee vaikkapa pomoaan päin naamaa surkeasti hoidetusta työstä( korrektisti tietysti ) ja ajatella, musta ei oikein pidetä!

:D

5

Vierailija
5/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hiirulaisista, jotka kerää vitutusta itseensä ja kärsii.

Ap: oletko menossa huomenna aamulla töihin niin, että jo edellisenä iltana tunnet, että tilanne työpaikalla häiritsee? Silloin on todennäköisesti niin, että tilanne alentaa jo koko työyhteisön työkykyä, eikä hiljaisuudella voiteta mitään.

Vierailija
6/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo huomannut että asia ei ole niinkuin hän on kuvitellut. Haluaisin kuitenkin keskustella hänen kanssaan siitä, miksi hän alunperin päätyi virheelliseen käsitykseen ja ikäänkuin näpäyttää sanomalla sen ääneen. Itse olen yleensä hiljaisempi ja hän on kovaääninen "aina oikeassa"-tyyppi, joten hänen mielipiteistään tulee helposti hallitsevia. Vai olisiko fiksuinta olla hiljaa ja antaa asian olla, vaikka koenkin tulleeni loukatuksi aiheettomasti?

ap

Vierailija
7/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten jo kirjoitin, jos tyyppi ärsyttää jo sunnuntai-iltana ennen työviikon alkua, niin kannattaa tehdä jotain, ei välttämättä näpäyttääkseen, vaan rakentavasti.