Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

REHELLISESTI: tähän pinoon paino ja mitä herkkua olet tänään syönyt:

Vierailija
14.12.2007 |

minä, 120kg, joulutorttuja liki pellillinen! olis pitäny jättää vaan paistamatta. masentaa. onko muita?:(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuja en syö! Mutta ruokaa, ah sitä ihanaa ruokaa! Eli ruuan määrää pitäisi isolla kädellä vähentää.

Vierailija
2/33 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulutorttuja 5 kpl tänään, myös muutamia minttusuklaanappeja (tummasta suklaasta). Myös noita ruissnackseja söin (valkosipulilla maustettuja).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiliksen, mukillisen glögiä, piparin, muutaman karkin.

Vierailija
4/33 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kokonaisen kinkku-tonnikala-tomaatti-herkkusieni-karvakäsipizzan. Suklaata ehkä 70g ja ranskalaisia pastilleja kaksi kourallista. Ällöttää.

Vierailija
5/33 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt tänään kanan rintafileen riisillä + kaksi pullaa pari keksiä ja illalla yhden pizzan. Tänään on siis ollut todellinen herkkupäivä!

Vierailija
6/33 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään on ollut yllättävän herkuton päivä :) vain kaksi dumle karkkia. Ja pari iltakaljaa :)

Vierailija
7/33 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 geisha konvehtia

Vierailija
8/33 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyden nimissä on sanottava, että olimme eilen baarissa ja olutta tuli juotua ja kun kaverit söivät pitsaa eivätkä jaksaneet kaikkea maistoin palat jokaiselta (ehkä 1/4 pitsaa yhteensä).

Tänään on tehnyt mieli raikkaampaa ruokaa, joten olen syönyt vain hedelmiä, jogurttia ja sushia + nuo 4 suklaapalaa ja yhden leivän. Tuoremehua 3 lasillista.

Vierailija
9/33 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painoa oksettavat 95kg

Vierailija
10/33 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ylpeä itsestäni (vaikkakin olen tässä jo hetken harkinnut syöväni palan suklaata kun lapsen kalenteri unohtui avata tänään :o)

Vierailija
11/33 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipomiani ihania kinuskineliöitä ehkä 5 sekä kananugetteja ranskisten kanssa

Vierailija
12/33 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän, kun pituus voi olla ihan mitä vaan, joten vastaan, että painoindeksi 20 ja olen syönyt vajaan 100g irtokarkkeja, muutaman dumlesuklaan, sekä isohkon palan suklaapukkia.

Vierailija
13/33 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

172/66:

- Dumle-karkkeja kourallinen (ehkä 5 kpl?)

- 200 g ässämix-karkkeja

- 2 lasia punaviiniä

huomenna leivotaan piparkakkuja :) pitää varmaan sitten tulla tilittämään n. 10 piparia ja taikinaa! se on namia.

ap: joulutortut on mullekin suuri pahe (vaikkei olekaan ylipainoa). Syön niitä aina liikaa. Tosin tulee 3-4:stä jo huono olo, pellilliseen en pysty. Niissä tiedän että takina on tosi rasvaista, siksi en tee kuin pari kertaa joulussa. Yhteensä sen yhden taikinalevypaketillisen (viisi levyä?).

Vierailija
14/33 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että monia ärsyttää, että sanon, että minulla on ylimääräistä mutta en ole vieläkään tottunut tuohon röllykkämahaan, joka synnytyksen jälkeen ei ole lähtenyt.

Herkkuja syön ihan liikaa (siksi tuo maha ei lähdekään). Tänään yhden suklaapatukan, 7-10 marmeladia ja yhden jäätelöveneen.

Vierailija
15/33 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

6 geisha konvehtia

Vierailija
16/33 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi muutaman mandariinin, pari näkkäriä, 2 palaa kauraleipää, vihersalaattia reilun lautasellisen sekä kaalipataa. Huomenna vaaka näyttää taas paljon enemmän, huoh...

Vierailija
17/33 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän syödä vähän herkkuja, mutta tänään popsittiin pikkupussillinen ranskanpastilleja, että ehkä 50g niitä meni. Vielä en ole ehtinyt iltapalalle..Ihanaa kokojyväleipää ja emmental-juustoa sieltä löytyy :) Teetä ja jogurttia luultavasti lisäksi. Nautin enemmän oikeasta ruoasta kuin herkuista, herkuista tulee niin huono omatuntokin.

Vierailija
18/33 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä vain tuorepuuroa kaurahiutaleista ja jogurtista, illalla hunajamelonia ja pamankinkkua, salaattia, puoli krakovanmakkaraa ja papuja. TAvallisesti herkuttelen enemmän, pakko myöntää.

Vierailija
19/33 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhea satsi Raxissa, minkä kylläkin oksensin

maxi tupla

2 suklaamuffinsia

sipsejä

..että ei hyvin mee...

Vierailija
20/33 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasia korppumaisia ruisleipäsuikaleita, vähän terveellisempiä kun sipsit tai popparit :) Nuo kyseiset ovat tuollaisessa tynnyrinmallisessa purkissa, Virossa valmistettuja. Samankaltaisia ovat myös Rips-merkillä myytävät ruissnacksit, niitä muistaakseni jollain pekoninkin maulla. Eivät ole hyviä minun mielestäni. Syön noita Breadsnackseja vaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi