Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kertoo se, että mieheni soittelee minulle

Vierailija
14.12.2007 |

pitkiä puheluita kaiken maailman tilaisuuksista (esim. pikkujouluista tänään) ja nimenomaan alkuillasta? Sitten pitää kuunnella pitkiä selostuksia, mitä siellä tapahtuu.

Loppuillasta mies ei enää soita, eikä häntä välttämättä saa puhelimella kiinni, jos minulla sattuu olemaan jotain asiaa. Kotiin tulee aamuyöstä tai aamulla aikaisin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävöi sinua jo alkuillasta. Loppuillasta on jo niin kännissä, ettei kuule puhelinta tai edes tule mieleen muut kuin sillä hetkellä porukassa olevat ihmiset.

Vierailija
2/15 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo minusta huonosta omatunnosta, tietää jo alkuillasta tekevänsä jotakin väärää ja puhelulla koittaa tasoittaa huonoa omatuntoa. Viina alkaa viemään ja sinä sekä huono omatunto unohtuu. Haluaa kuitenkin kaiken tapahtuvan niin ettei aiheuta eroa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia? Eikö ne ole kotoa sinne lähteny ja tule sitte kotiin takas? Miksi sieltä pitää soitella??

Vierailija
4/15 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ukko on kans pikkujouluissa ja tunnin välein soitellu sieltä tossa viiden jälkeen, viime puhelusta huomasin et jonnin verran sitä tenttua siellä oli jo tarjoiltu, sen jälkeen siitä ei sit olekkaan kuulunut,

sillä on varmaan omantunnon tuskat kun mä olen oikeastaan ollut koko viikon näiden lasten kans aamusta iltaan ja se vaan rilluttelee millon missäkin firman juhlissa....

no, sitä saa mitä tilaa ;)

taitaa meidän mamman pikkujoulut olla huomenna.

Vierailija
5/15 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa sulle, jotta sulla ei olisi tarvetta soittaa hänelle, kun hän on... tekemässä mitä? Jotain kiellettyä, varmaan.

Vierailija
6/15 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi sitten kiinni salasuhteesta toiseen naiseen, sitä oli kestänyt jo yli 2 vuotta.

Vierailija
7/15 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin epäilisin jotain...

Vierailija
8/15 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kertoa juurta jaksaen kaiken miehelleni, jos menen pikkujouluihin, soitan ja kerron, että mitä sitten jne. Sen jälkeen en soittelekkaan enää. Ei ole kyse muusta kuin siittä, ettei toinen olisi huolissaan. Ei ole mitään taka-ajatuksia, ei todellakaan.

Vierailija
9/15 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta musta haiskahtaa siltä että haluaa sun kuvittelevan ettei hän juo niin kovin paljon. Soittaa siis ennen kuin puhe alkaa shöshöttää näyttääkseen että mopo ei ole karannut. En lähtisi miestä sen pahemmasta epäilemään ellei ole jotain muutakin syytä kuin soitto kotiin.

Vierailija
10/15 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei kotona sitten ole avuttomaksi heittäytynyt akka, joka ehkä kuolee kun unohtaa hengittää ellei mies soita koko ajan :)

Vierailija
11/15 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on ihmeellistä, että kun moneen kertaan koitan sanoa, että " mene nyt jatkamaan iltaa ja lopetetaan jo puhelu" niin mies ei millään lopettaisi puhumista. Loppuillasta saankin olla jo rauhassa, mutta vähän tuo ihmetyttää - ja epäilyttää...

ap

Vierailija
12/15 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en sitä rajoita :)

ap

Vierailija
13/15 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan ole mikään hermoheikko ja tunnen kyllä mieheni ja sillä tosiaan on huono omatunto kun itse pällistelen täällä kotona vailla minkäänlaisia pikkujouluja.

t.7

Vierailija
14/15 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehelläsi on jotain kiellettyjä touhuja. Ehkä hän lähtee pikkujouluista aikaisemmin jonkun naisen luo, eikä voi siellä vastata puhelimeen, siksi soittaa sulle eikä loppuillasta enää vastaa.

Tai ehkä hän haluaa varmistaa, että sulla on kaikki hyvin ilman häntäkin (miksipä ei olisi, kai sinä osaat olla ilman häntäkin hetken aikaa).

Tai jos hänelle iskee nousuhumalassa, parin paukun jälkeen, kamala puheripuli: tahtoo soittaa sulle ja jutella.

Niin tai näin, aika hassua tuo mun mielestä on.

Vierailija
15/15 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuu varmaan senkin takia et siirrytään johonkin kapakkaan ja siellä metelissä ei paljon soitella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi