Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenohjelma Samu ja Salla: Samu neuvoi Sallaa, että lunta voi syödä!!

Vierailija
09.11.2008 |

Siis huh! Eikö nää tekijät yhtään mieti mitä sinne ohjelmaan laittaa? Yleensä ollut ihan opettavainen, pienille hyvin sopiva ohjelma. Tänään olin vähän haavi auki, kun katseltiin ja 4v sitten kysyi ihmeissään, että Äiti voiko lunta syödä? No ei voi ei..... Toki lapset varmaan ulkona innoissaan pitävät suuta auki kun lunta tulee ja nappaavat hiutaleita suuhun, mutta eipä ollut ohjelmassa puhetta mistä sitä lunta voi syödä. Tyynesti neuvoin vain lapsilleni että on tosiaan parempi ettei mene syömään!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosiaan, ettei lapsille tule muuten mieleen syödä lunta? Kumma kun meidän 2-vuotiaskin osaa syödä lunta, vaikka ei ole koskaan tuollaista ohjelmaa nähnytkään...................

Vierailija
2/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mun mielestä kuitenkaan lastenohjelmassa pitäisi tuollaista sanoa! Nro2 nyt vaan sattuu olemaan näitä aina inhottavasti vastaavia persoonia. Sä sitten varmaan annat lapsesi ilomielin syödä likaista lunta... Toki sitä suuhun menee, mutta pointtihan nyt oli kuitenkin siinä ettei missään ohjelmassa pitäisi sanoa että sitä VOI syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin vielä koululaisena jäätä kuralätäköitten pinnasta niin että hiekka hampaissa narskui.

Vierailija
4/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtolenkeillä perheenkin kanssa saatoin ottaa ison kasan lunta kun oli niin jano.

Niin ja olen todella terve ollut paitsi viime keväistä umpisuolentulehdusta mikä ei varmasti tullut lumen syönnistä.

Molemmat lapseni ovat maistaneet joka talvi lunta ja ei mitään isompia sairauksia ole ollut.

Me ei miehen kanssa jakseta vauhkoontua lumen syönnistä, koska sitä syö aivan varmasti jokainen lapsi.

Vierailija
5/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden mielestä lapset eivät koskaan saa kokeilla mitään kivaa. Oli sitten kyse lumen syömisestä tai kuraleikeistä tms. Ap:n lapset luultavasti seisovat kiltisti puiston reunalla koko ulkoilun ajan, ettei vaan Reimatec sotkeennu ;D

En ole koskaan tavannut sellaista lasta, joka ei olisi jossain vaiheessa kokeillut lumen syömistä. Enkä muuten koskaan myöskään sellaista lasta, joka olisi sitä lumen syömistä jatkanut ja luullut tosissaan, että sitä saa syödä......

2

Vierailija
6/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkea telkkarista tulevaa voi ottaa noin tosissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä