Oikeesti APUA! Mistä laitteesta voi lähteä konetuliaseen ratatatatata -ääni omakotialueella?!?
Pelottaa! Vauvan kanssa ollaan kahdestaan kotona!
Kommentit (12)
Jos ei enää kuulukaan ni vien sammuttimen pois ja uskon et se oli raksamies.
ap
Ovat aloittaneet uudenvuoden vieton vähän etuajassa viimevuotisilla papateilla.
Pikkupoikien leluista ei kyllä noin kovaa ääntä lähde, joku raksamiesten peli kai se oli. Ehkä on todennäköisempää, että se oli raksamies ja lopetti hommat viideltä kuin että se oli hullu murhaaja, joka edelleen vaanii pusikossa?
No, pitää varmaan roudata se sammutin takasin paikalleen ennen kuin mies tulee kotiin. :)
Mitä jos nyt ottaisit sen vauvasi ja lähtisit vähän ulos sieltä välillä. Hulluksihan siellä sisällä tulet, jos noin kamalasti kaikkea pelkäät! Ja hulluksi tulee vauvakin.
Mulle vaan on sattunut niin kummallisia juttuja (ei mitään väkivaltaa kylläkään paitsi töissä yks kirveen kanssa riehui kerran...) ja lisää olen kuullu tuttavalta, joka on poliisi, niin että menee varotoimet päässä on-asentoon aika herkästi aina... :) Ehkä mulla on vaan liikaa mielikuvitusta.
ap, jo helpottuneena
joka huudat että sama ap. Yritä ymmärtää, että maailmassa on sellaisiakin ihmisiä, joille AV ei ole koko elämä.
Terv. tämän ketjun ap
Armeijapojat harjoittelee mettässä täälläpäin. Meille äänet kuuluu usein, mutta tänään kuului ihan niinkuin takapihalla olis ammuttu, joten kävin lennoston sivuilla katsomassa, onko joku " Muranen" karannu vai onko heillä jotkut harjoitukset menossa...
Tuli kyllä itsekin ensin pelästyttyä ja meinasin jo poliisille soittaa, mutta tulin sitten onneksi järkiini :)
Viideltä lopettivat mutta eipä tullut tuiki tarpeellisista päiväunista mitään.
Tai niinku tässä Lempäälän ja Tampereen välillä. Hih, enpä ollut ainoa säikytetty sitten, kivaa! :)
se voi sillon räjähtää.