Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menin eilen hakemaan lapsiani pph:lta.

Vierailija
13.12.2007 |

Eivät olleet kotona, eivätkä pihassa. Soitin hoitajalle ja kertoi,että ovat läheisessä vaatekaupassa ja neuvoi miten sinne tulla. Hain siis lapset vaatekaupasta!!!!! Kyllä keitti! Hoitajalle ihmettelin, että mites täällä olette. Ei kuulemma ollut aikaa työpäivän jälkeen mennä. Ihme touhua!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pliis ei sitten mollata kaikkia pph!

Vierailija
2/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisti joskus silmään paikallisessa automarketissa aamupäivällä olevat kaksi pph:ta lapsineen. Yksi nukkui kärryissä, ja muutkin olivat niin pieniä, etteivät osaa kertoa kotona olleensa kaupoilla koko aamun. Törmäsin heihin vielä samana aamupäivänä myöhemmin toisessa kaupassa. (Itse olin ä-lomalla, ja siksi tuohon aikaan kaupassa.)

Näin hyvää hoitoa siis Kangasalla. Pph:t olivat keski-ikäisiä, ja luultavasti asuvat jossain Prisman nurkilla. Sääliksi kävi niitä tenavia.

Mutta totta on, että hyviäkin perhepäivähoitajia on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhepäivähoitajalla ei oikeesti ollut aikaa töidenjälkeen? Olikohan joku pakko tilanne saada joku vaatekappale? Kysyitkö? Käykö yleensä omilla-asioilla lasten kanssa?

Vierailija
4/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tarkoita että vaatekauppoja pitää kierrellä, mutta käyväthän kotiäiditkin kaupassa päivällä - lapsineen?!

Vierailija
5/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen takia oli kaupassa. Olisihan voinut mennä vaikka tänään!! Mielestäni tekosyy! ap

Vierailija
6/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupoissa vietä. Lapsetkin oppivat käyttäytymään kaupoissa.

t. äiti, jonka lapset pph:lla

Vierailija
7/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on myös totta, ei tuollainen kuulu työaikana tehtäviin asioihin.

Vierailija
8/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ymmärrän ettei aikaa ole töiden loputtua. Soisin hoitajalle tuon.

Vierailija
9/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivälle ruuat. Anoppi on pph ja en voi kuin ihmetellä niitä vanhempia, jotka soittaa sillekin viideltä että pääsevät vasta kuuden aikaan hakemaan kun käyvät vielä kaupassa. Anoppi sit lähtee sinne kauppaan joskus kuuden jälkeen illalla kun viimeset lapset haettu. Ekat tulee aamulla seitsemän jälkeen. En yhtään ihmettele ettei kukaan täyspäinen nuori aikuinen enää halua kyseiseen ammattiin. Teetpä mitä vain niin aina arvostelut saat niskaasi.

Vierailija
10/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on merkitystä? Itse on työnsä valinnut! ap

Vierailija
11/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä aika kapea katsantoinen kommenteistasi päätellen.

Sinä varmaan mieluusti tekisit päiviä jolloin työ alkaisi 6.00 (jos ensimmäisen tuylevat aamupalalle, on valmistelu aloitettava tuolloin) ja jos päivä päättyy klo 19.00 (jos haet viimeisenä lapsesi klo 18.00 ja sen jälkeen on valmistettava seuraavan päivän ruoka ja siivottava).

Vaihda itse pph:ksi, jos sinua sylettää se ettet pääse kesken työpäivän vaatekauppaan!

Vierailija:

Mitä sillä on merkitystä? Itse on työnsä valinnut! ap

Vierailija
12/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidoksi pienille. Ja esim. kaupassa käynti on juuri tällaista, aivan varmasti ap:kin käy lasten kanssa kaupassa vapaalla ollessaan.

Vierailija
13/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on poissa koko päivän ja lapsi työnnetty " toiseen kotiin" .

Vierailija
14/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on varmasti sopinut hoitoajoista hoitajan kanssa ja mistä hitosta te tiedätte, mihin aikaan ne lapset on sinne hoitoon menneet.

Vierailija
15/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nipo olet ap!!!!

Vierailija
16/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan siellä ei olla ihan joka päivä vaan tehdään muutakin.

Tiedän päiväkotiryhmiä jotka on ryhmänä käyneet kaupassa hakemassa esim. leivontatarvikkeita. (joista on sitten lasten kanssa yhdessä leivottu)

Eli toki pph:kin voi kauppailla lasten kanssa, esim. ruokaostoksia. pitääkö ne hoitaa omalla ajalle kun niille lapsille sitä ruokaa kuitenkin aineksista tekee???

Vierailija
17/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä erikseen mainosta, mutta joskus tulee puheeksi. Ovat varmasti samalla käyneet mm. tiimarissa hakemassa askartelurtavaroita. Minusta tämä on sitä kodinomaista hoitoa, jota isoissa päivähoitoryhmissä tuskin tehdään. Käyvät myös esim. kirjastolla hakemassa kirjoja, pienillä retkillä ja joskus ihan keskustassakin, jolloin vanhemmille aina kyllä tiedotetaan matkoista.

Minä en tuossa yhden kerran vaatekauppakäynnissä näe mitään ongelmaa.

Vierailija
18/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran meidän tytöllä oli unohtunut hattu kokonaan matkasta, niin perhepäivähoitaja oli lapsineen käynyt ostamassa kirpparilta lippiksen ja jokainen lapsi oli saanut valita jotain pientä. Pph ei edes huolinut rahaa ostoksista vaan nauraen sanoi, että kaikki oli ollut halpaa ja kaikkien mielestä vain mukavaa.

Minusta on ihan oikein ja lapsillekin hyvää kasvatusta opetella kävelemään pienessä kylässämme ja asioimaan kaupoissa muidenkin kuin minun ja isänsä kanssa. Esimerkiksi apteekissa, postissa ja kaupassa käymisen hyväksyn täysin eikä sellaiseen tarvitsisi kysyä minulta lupaa.

Vierailija
19/19 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vaan kysynyt aamulla, että voivatko mennä. Esim. lähikaupassa ollut joku tarjous tai hakeneet vaikka askartelujuttuja. Ja tilanne ollut se, että kaikki lapset eivät ole olleet paikalla. Aina olen sanonut, että siitä vaan. Käynhän itsekin lapsen kanssa kaupassa.

Haitko lapset aikataulun mukaan?