Mitä tekisitte tässä tilanteessa Huutonetmyyjänä? ov
Yksi huutaja voitti kirjan kaksi viikkoa sitten ja hän halusi ostaa myös yhden myynnissä olleen tauluni, jota kukaan ei ollut huutanut ja jota tuo huutaja oli unohtanut huutaa.
Postitin taulun ja kirjan viime viikolla eri kuorissa. Ja vaikka taulussa ei ollut mitään särkyvää, laitoin sen päälle kuplamuovia, jota ei kyllä riittänyt taulun takapuolelle ja laitoin varsinkin kulmiin " tuplamuovit" ja käärin taulun päälle kaksi kerrosta Postin käärepaperia.
Myyjä oli hakenut taulun maanantaina postista (tuo tuli pakettina ja kirja meni ihan tavis kirjeenä ja huutaja sai sen jo viime viikolla). Ja nyt huutaja väittää, että taulun yksi kulma oli paskana ja sitä ei muka saa korjattua.
Huutaja antoi viime viikolla mulle positiivisen palautteen, mutta maanantaina palautteensa negaksi.
Pyysin huutajaa lähettämään taulun " rikkoutuneesta kulmasta" kuvan, mutta kuvaa ei ole vieläkään tullut sähköpostiini.
Kommentit (4)
Kyseessä on kuitenkin huutonetin ulkopuolinen kauppa, josta ei tule antaa negatiivista palautetta kohteeseen, josta tehty kauppa onnistui. RIippumatta siitä hyvitätkö ostajalle jotain, kirjaa omalle sivullesi palautteen kohdalle, että palaute on väärästä kaupasta, ja että Huutonet kauppa oli onnistunut.
Taulussa ei ollut mitään särkyviä osia (kuten vaikkapa päälilasia) ja kyllä ne kulmat oli kunnolla pakattu. Mihinkäs ne sitten olisi pitänyt kääriä, jos ei kuplamuoviin? Ja tuskin se kuplamuovi siellä takapuolella olisi mitään auttanut..
Itse en tee koskaan ohi-kauppoja koska niistä ei voi antaa palautetta.
se on ikävää että kaikki ei osaa pelata sääntöjen mukaan.. Mun mielestä toimit ihan oikein. Jos ei kuvaa tule, en ymmärrä miten voisit olla vastuussa. Pidä pää vaan kylmänä, äläkä vastaa takaisin " tunteella" vaan asiallisesti.. Mä luen niitä nega palautteita joskus.. ja jos on negoja, niin luen miten tämä myyjä on niihin vastannut..