Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin ja miten teette alapesun työaikana?

Vierailija
12.12.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapesuja, varmaan suurin osa näin ?

Vierailija
2/11 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan tekisi alapesun työaikana?

Jos kuulen jonkun lorottavan käsisuihkun kanssa vessassa julkisella paikalla, tulee mieleen että a) sillä on ujo rakko tai b) se on tykittänyt niskaripulit ja yrittää siivota jälkiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään pesevän itseään sen enempää töissä kuin muussakaan julkisessa vessakaan tai kotonaan ( ainakaan kun kyläilee/ joku on meillä kylässä)

Vierailija
4/11 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muutenkaan joka vessassakäynnin jälkeen alapäätäni pese.

Vierailija
5/11 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy laskea ensiksi kuuminta vettä täydellä paineella kaksi minuuttia ja sitten vasta voi suihkua käyttää! Siis aivan samalla tavalla kuin ohjeistettiin synnytyssairaalassani synnyttäneitä tekemään alapesut.

Itse kastelen töissä paperia hanan alla ja pyyhin sitten kostealla ja kuivalla. En käytä töissä käsisuihkua!

Vierailija
6/11 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työpäivä kestää 8h ja matkat ym. päälle niin minusta on kyllä kuukautisten aikana ehkä ihan asiallista huuhtasta kun vaihtaa sidettä. En haluaisi olla likainen.

Vierailija
7/11 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä? No wc:ssä tietysti.

Vierailija
8/11 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten menkkojen alkupäivinä, mutta myös muuten. Tulee ihanan raikas olo, kun peseytyy. Olen kyllä aina ollut lotraaja, myös kotona. Meillä ei kukaan kuuntele vessatouhuja, kun naistenhuoneessa on vain yksi koppi.

Vierailija
9/11 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tarvetta

Vierailija
10/11 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsisuihkuista. Joku väitti myös, että usein peseminen altistaa hiivalle. Olen nelikymppinen, eikä minulla ole koskaan ollut hiivaa eikä muitakaan tulehduksia....papa on aina ollut puhdas. Minä käyn suihkussa joka päivä, mutta olen aina ollut tarkka alapäähygieniasta myös. Jotkut naiset taas oikeasti haisevat jopa vaatteiden läpi......en voi sille mitään, että olen tosi herkkänenäinen.

Vierailija
11/11 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te teette alapesun jos vaikka olette armeijassa kuukauden leirillä putkeen?

Siinä pillu jo kärtsää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän