Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä teidän isukki on?

Vierailija
09.11.2008 |

Meillä isä viettää isänpäiväänsä töissä. Onneksi edes kaksinkertaisella palkalla. Aamiainen saatiin nauttia yhdessä, mutta nyt olen lasten kanssa koko päivän. Lapset piirtää ja kirjoittaa isälle kirjeitä ja kortteja: "maailman paras isä" yms., vaikka lahjat ja kortit jo annettiin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin juuri soitella onnitellakseni, muttei vastannut. Täytyy soitella myöhemmin.

Lasten isä on toisen lapsen kanssa uimakoulussa. Syötiin aamiainen pitkän kaavan mukaan, sitten ulos yhdessä ja nyt perheen miehet ovat uimassa ja minä kuopuksen kanssa kotona. Vähän myöhemmin lähdemme anoppilaan päivälliselle.

Vierailija
22/29 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen isukki, jota kai isänpäivänä saa kutsua isukiksi ilman että menee elämänarvot sekaisin. En usko että ap:ta kovasti kiinnostaa teidän isienne touhut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sängyssä kakun ja kuoharilasin kanssa katselemassa lahjaksi saamaansa elokuvaa. lapsikin meni päikkäreille.

Vierailija
24/29 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä useimmiten sanon miestäni iskäksi. omaa isääni kutsun ukiksi. niin se vaan menee, vanhempien puheeseen tarttuu nimitykset joita käytetään lapsille puhuessa. iseistä tulee ukkeja, ukeista isoukkeja ja miehistä isejä..

Vierailija
25/29 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei minua kiinosta.

Vierailija
26/29 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni on naisystävänsä luona viettämässä isäinpäivää. Meitä ei sinne haluta, kun sitten olisi liikaa porukkaa ja lapsia. Lapset antoivat jo toissapäivänä lahjansa ja kortinsa papalle, itse vain lähetin kortin sähköpostitse.

Miehen isä on kuollut.

Vierailija
27/29 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aamulla ei lasten onnittelusoittoihin voinut ennen yhtätoista vastata, joten oliskohan seuraa löytänyt. Ei kiinnostanut kuitenkaan tulla lapsia katsomaan, vaikka pienet ikävöivät. Lapset ovat kuitenkin soittaneet, ja antavat päiväkodissa tehdyt lahjat sitten kun seuraavan kerran tapaavat.

Vierailija
28/29 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on panemassa uutta muijaansa. Kun sillä on nyt uus hieno elämä ilman velvotteita. Et hyvää isänpäivää sillekki. Lapsilla on ikävä.

Vierailija
29/29 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illaksi odotetaan kotiutuvaksi. Pannari jo leivottiin odottamaan iskää.

Oma isäni on Oulussa. Välimatkaa sinne reilut 500 km...