Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monenko lampun valosarja joulukuuseen?

Vierailija
12.12.2007 |

Meillä on kuusessa aina niitä pienilamppuisia valosarjoja, jotka on olleet jo muutaman vuoden osin pimeinä...

Nyt kun hyvissä ajoin tuli mieleen, niin aion ostaa uuden / uudet. Mutta paljonko pitäisi olla lamppuja, että olisi riittävästi. Toisaalta taas ei huvittaisi liikaakaan ostaa ihan turhan takia.

Paljonko teillä on valoja kuusessa? Paljonko olisi mielestäsi sopiva määrä. Tahdon kuitenkin, että valoja on reilusti :).

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä tykkään niistä kun valot ovat pienet ja ' luonnolliset' . Meillä 80 lamppua, 40 valon normisarja ja samaan muuntajaan 40 lampun lisäsarja.

Sekä mun vanhemmilla että anoppilassa on niitä ' oikeita' sähköisiä kuusenkynttilöitä, jotka siis näyttävät kynttilöiltä. Sarjoissa on molemmilla noin muistaakseni 38 lamppua (tms älytön luku, kuitenkin noin 40).

Mä en itse pidä noista kynttiläsarjoista, niissä kun on yleensä aika lyhyt johto lamppujen välillä, eikä meillä ainakaan ole kertaakaan ollut sellaista kuusta, jossa oksat niin tiheässä.. Sitten joutuu kikkailemaan että miten saa ne kynttilät pysymään pystyssä. Nuo pikkulamppuiset sarjat ovat siitä käteviä, että niissä ei haittaa, vaikka lamppuja on oksien välissäkin.. Laittaminen on helpompaa! Ja vaikka lamppuja on noin paljon, ei kuusi mun mielestä ole räikeä.. Paljon kirkkaampia ne kynttiläsarjat tuntuvat olevan.

Vierailija
2/2 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin tuuhea kuusi, että hienosti ne saa laitettua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän