Oletko aina juonessa täysillä mukana (petipuuhat kyseessä)
Itse olen usein ja yleensä, mutta heti jos vähänkin en ole ihan täysillä ja kaikki mene nappiin, mies kyselee kaksi viikkoa asiasta ja seuraavan kerran saan tehdä aloitteen itse. " Et siis enää halua, miksi olit väsynyt, ok olit uninen, oliko ihan ok oliko oliko oliko.... "
Tulkitsenko oikein, etten kelpaa miehelleni sellaisena kuin olen, aika usein kaipaan lämmittelyä, olen passiivinen, mutta omalla tavallani halukas. Kertokaa naiset, miehen kanssa kyllä puhuttu, mutta haluaisin muiden naisten mieleipiteitä ja ajatuksia. Olisin vastauksista tosi kiitollinen! Kysykää lisää, jos kysyttävää.
Kommentit (2)
No kuka teillä tekee aloitteet ja kuinka usein ja onko sinulle se ja sama kumpi. Nautitko molemmista tavoista yhtä paljon?
Emme harrasta lainkaan pakkopulla seksiä. Onneksi meillä on melko samanlainen seksuaalisen määrän tarve ettei toinen ole kauhea jyystöhullu ja toinen joka ei seksistä välitä...
Meille ongelma on aina aloitteen tekeminen. Ei meinata jaksaa arjen keskellä tehdä aloitetta mutta nautitaan kuitenkin itse touhusta kovasti.