Romattinen ilta kotona miehen kanssa
Mitä teillä silloin päällä? Kotoisat ja lököistä vai silkkiä ja samettia? Naisillehan on vaikka mitä vaihtoehtoja olemassa, mutta mitä hienompaa, tyylikästä ja sexympää kotiasuvastinetta on miehelle olemassa? (T-paita ja flanellihousut.... onko siis muuta)
Kommentit (7)
Haluaisin mustan, satiinisen pitkän pyjaman, jossa on naruolkaimet. Ei muuta. Ei pitsiä, ei kukka-aplikointia ym. Mutta ei. Ei tunnu löytyvän missään. Aina niissä on vähintäänkin joku pitsikaistale jossakin. Yök!
vai onko mies ostanut joka nimppari ja skummappari laatikot pullolleen, että senkun valitsee päivän värin ja tyylin?
(Mulla on yksi ja sen ostin itse, pidetty 1x)
Ei meillä ainakaan...
ME ollaan molemma aina ihan koti kuteissa. Miehellä T-paita ja urheiluhousut tai farkut tai vakosammarit ;). Mulla taas T-paita, huppari ja farkut, joskus velourinen oloasu.
Ja noissa vetimissä ollan syöty osterit ja hummerit shampanjalla ihan siinä missä poppareita limsan kanssa leffaa katsellessa :). Samoissa kuteissa on hyvä istuskella takkatulen tai nuotion äärellä, pelata jotain peliä tai vaikka tanssia poski poskea vasten :).
No ei ole meilläkään romanttinen ilta vaatteista tai vaatteiden puutteesta kiinni. Jos mun mielipidettä kysytään, niin miehelle ehdottomasti kulutetut farkut ja musta kauluspaita...
meidän teinit valvoo kauemmin kuin me, joten pitäisi kai yhden kahden aikoihin yöllä alkaa niitä iltoja viettelemään.
Minä kun ihan luulin, (tän palstan ansiosta varmaan) että teillä kaikilla muilla on kaikki viimeisen päälle silkeissään valkoisella sohvalla, Cleopatrana... ihana kuulla.
Eikö teillä ole romanttisia iltoja kahden kesken, eikö teillä ole päällä silloin mitään vai onko niin romanttista, ettei enää edes muista.... (No ei se meilläkään pääasia ole, kunpapas vain pohdin)