Onko elokuisille tai toistaan odottaville omaa pinoa?
Itellä olisi la 7.8.2008 ja toista odottelen. Esikoispoika on 8 kk. Olisi kivaa jakaa kokemuksia ja tuntemuksia.
Kommentit (4)
Täällä kanssa yksi, joka sopi noihin molempiin (toista tulossa ja la elokuussa) ehtoihin;). Meillä siis ensimmäinen ipana 8/06 (1v 3kk) ja nyt tuo toinen näyttää syntyvän elokuun puolivälissä, joten ikäeroa pelmahtaa tarkalleen tuo 2 vuotta.
Vielä kaikissa ruumiin ja sielun voimissa tällä haavaa... Katsotaan, kun tuo 8 viikkoa tulee täyteen, niin alkaa ällötys kutsua. Rukoilen varpaat ristissä, että siirtyisi tuo pahaolopeikko vielä hiukan eteenpäin, sillä tarkoitus olisi viettää vuodenvaihde rapakon takana. Lentokoneessa on tukalat oltavat muutenkin vuoden ikäisen vilpertin kanssa ilman omaa oksuoloakin. Onneksi suunnittelen miehen ja vilpertin istuttamista mahdollisimman kauas itsestäni;)... Ei vaan, meillä on aina niin mukavan 4 vierekkäisen paikan kaksi sisimmäistä penkkiä käytössä..
Täällä ei siis MITÄÄN oireita. Tänään varailin kuitenkin ihan virallista neuvolaa tammikuun alkuun, jotta ehditään hoitaa se np-ultra vielä tammikuussa..
Heipähei!
Meilläkin on laskettuaika näillä näkymin 5.8.2008 ja esikoistyttö on tällä hetkellä 7,5 kk. Ikäeroa pienille tulee siis n. 1v 3kk. Hieman jännittää miten elämä sujuu kahden niin pienen kanssa mutta innolla odotellaan pikku-sisarusta perheeseen. :)
Oireita ei ole vielä ilmennyt, pientä rintojen pistelyä lukuunottamatta. Esikoisen kanssa pääsin raskausaikana kyllä todella helpolla, saa nähdä miten nyt käy!
Tulkaa tuonne Tonska pinoon, meitä elokuisia on siellä nyt paljon. Ja tietenkin sitten pidemmälläkin olevia Tonskia. Eli kaikki odottavat toista lastaan :)
Itselläni on la näillä näkymin 5.8. Jännittää hirveästi että pysyykö pikkuinen kyydissä.
Meillä esikko on nyt 10kk.
Mutta tosiaan tervetuloa Tonskailemaan :)
Hermione rv 6+6
mulla on 6.8 laskettu aika.mulla on entuudestaan 2 lasta tyttö 11/01 ja poika 12/03.
tällä hetkellä on viä sekavat tunnelmat...tai muutenkin mulla on sellanen olo että kaikki ei ole hyvin, tosi kurjaa :/ kun ajattelin että sitten kun tulen raskaaksi niin olen onnenni kukkuroilla ja ja ja...mitä skeidaa ku tulee tällänen..älä ny viä ilotse...älä ny viä...pöh!! :( kamala jarruttelu ja joku itse suojelu vietti..en tajua.mulla ei oo oolu mtn keskenmenoja tai vastaavia kamalia kokemuksia, ettei voi siittäkän johtua.
voi toki olla että johtuu siittäkin että mun mummu kuoli samoihin aikoihin kun plussasin niin onko sitten joku milenjuttu että ajattelee epätietosesti että ei voi olla onnellinen tai jtn. ja sitten on toki sekin että mulla ei oo viä mtn oireita..joita mulla on ollu noiden 2 aikana heti..väsymystä ainakin..ääh, entiä.ja eka nvolakin on vasta 7.1..blaah!
toivon vain että saisin ruveta ilotsemaan tästä toivotusta raskaudesta ja olla onnellinen siitä.
onko sulla jtn oireita vielä ilmenny?miten muuten olet jaksellut?
oikein mukavaa odotus aikaa sulle!!