Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VYöhyketerapiasta..

12.12.2007 |

Moikka kaikki,

Olen lukenut, että vyöhyketerapia saattaisi auttaa synnytyksen luonnollisessa käynnistymisessä. Onko kenelläkään kokemuksia tästä? Tai joku muu tuollainen hoitomuoto, mikä saisi supparit alkamaan? Laskettu aika on 13.12. ja kokoarvion mukaan yli nelikiloinen tulossa ja olen ensisynnyttäjä, joten pientä paniikkia alkaa päälle lykkäämään.. Seksi, sauna, siivous- ei ole auttanut, joten toivottavasti vielä löytyisi jotain kikka kolmosia! :-)

Poeme- viimeistään perjantaina synnärille tahtova!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poeme:

Moikka kaikki,

Olen lukenut, että vyöhyketerapia saattaisi auttaa synnytyksen luonnollisessa käynnistymisessä. Onko kenelläkään kokemuksia tästä? Tai joku muu tuollainen hoitomuoto, mikä saisi supparit alkamaan? Laskettu aika on 13.12. ja kokoarvion mukaan yli nelikiloinen tulossa ja olen ensisynnyttäjä, joten pientä paniikkia alkaa päälle lykkäämään.. Seksi, sauna, siivous- ei ole auttanut, joten toivottavasti vielä löytyisi jotain kikka kolmosia! :-)

Poeme- viimeistään perjantaina synnärille tahtova!!

Kyllä se ihan totta on että vyöhyketerapialla pystyy käynnistämään synnytyksen;JOS VAUVA ON VAIN VALMIS SYNTYMÄÄN =) eli siis hierontakaan ei auta jos vauva on päättänyt jumia vatsassa.

MUn äiti on tehnyt tätä vyöhyketerapiaa ja käynnisti siskonkin synnytyksen, hieronnasta 12h niin supistukset ja lapsiveet meni, itsellä sama tilanne mut viikoilla 36 meni loraus lapsivettä ja ottivat sairaalaan, äiti kävi sitten siellä hieromassa ja supparit alkoi 12h päästä hieronnasta, lapsi syntyi 8h 50 myöhemmin =)

nyt toisen lapsen kanssa äitini kokeili pyynnöstäni hieroa 36+ viikoilla ilman mitään vaikutusta, ei ainuttakaan supistusta, joten vauva ei vielä halua ulos:D

mutta voin vain suositella. itse kuuluun niihin onnekkaisiin jolla tämä palvelu on pyydettäessä saatavilla ;)

voimia koitokseen

tearangel

Vierailija
2/2 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon tästä!!

-Poeme-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla