Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Pojalla 4v hampaat kipeät????

Vierailija
12.12.2007 |

Mitä tehdään jos niissä onkin reikä? Paikataanko? Vai miksi voisi olla? Hygieniasta huolehditaan ja karkkia ei syödä? Parin tunnin päästä on hammaslääkäri mutta hermostuttaa silti...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 3 iltaa mennyt huutaessa kun ei halua hampaiden kivun takia nukkumaan. Kipulääkettä on annettu mutta ei oikein auta? Ap

Vierailija
2/8 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hamapat alkoi heilua, jos toi onkin vaan sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkaamalla vaan maitohammas todennäköisesti poistetaan. " Kipeä" on tietty joustava käsite, joten eihän tuota näkemättä voi tietää. Toivottavasti on joku pikkujuttu.

Vierailija
4/8 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi heiluneet? Ei kai ne vielä näin aikaisin lähde? Mun hampaisiin ei kyllä sattunut kun ne putoili mut mun mies sanoi, että oli ihan itkettänyt kun hampaita lähti pienenä? Siis milloin ekat hampaat lähtee? Lapsihan täyttää vasta tammikuussa 4. Ap

Vierailija
5/8 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ois toi aika aikasta. Eihän se oo missään kolauttanut niitä johonkin?

Vierailija
6/8 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, kun jännittää. Muutenkin pelkää hammaslääkärin tuolia. Ei siis hammaslääkäriä vaan hissituolia! Ap

Vierailija
7/8 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voi katsoa sinun sylissäkin alkuun? Tai lapsi menee tuoliin vasta kun se on asennettu paikalleen. Kaikki järjestyy, älä itse hermoile:)

Vierailija
8/8 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo luulin, että hammasitkut olis itketty? Hammaslääkäri sanoi, että se myllerrys suussa alkaa n. 4v ja kipulääkettä käski antamaan jos kovasti sattuu. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme