Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko meidän 4v5kk ainoa

Vierailija
09.11.2008 |

joka käyttää edelleen yöllä vaippaa?? Millä siitä sitten pääsis eroon? Muutaman kerran kun on ollut ilman, niin pissat tulee sit sänkyyn. Viimeks pari yötä sitten oli ilman vaippaa, kävin jossain vaiheessa herättelemässä pissalle, ei ollut hätä ja seuraavan kerran pissa olikin jo tullut sänkyyn.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää myös. Itse olen kastellut vielä koululaisena, joten en ole edes huolissani. Tiedän ihan omista kokemuksista, että sille ei voi mitään. Asiaan saa apua 5 v neuvolassa, jos vielä kastelee. Nykyään siis. Silloin 80 luvulla kun itse olin lapsi, ei apua ollut tarjolla siinä muodossa kuin nykyään. Nykyään siihen siis saa jotain hormonia yms.

Vierailija
2/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltiin muutama yö hälytyspatjaa, muut heräsi mutta hän ei.

Kyllä teilläkin jää vaippa pois sitten, kun hän on siihen valmis: sitten kun hänen hormonitoimintansa muuttuu niin, että pissaa ei nukkuessa kerry elimistöön enää niin paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kaveri teki niin että kantoi/herätti lapsensa vessanpytylle puolilta öin.

tai sit aamuyöstä auttaskohan se? jollain vaan ikä tekee tehtävänsä tässäkin asiassa!!

Vierailija
4/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti käyttää vaippoja, koska vahinkoja tapahtuu lääkkeestä huolimatta.

En tiedä onko tuo ikinä yökuiva. Nukkuu niin sikeästi ettei siihen hälytyslakanaan herännyt. Jos yöllä herätän vessaan, niin silloin ei tule vahinkoa.

Muut lapset oli jo 3v yökuivia.

Vierailija
5/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se yöpissaus loppuu ihan yhtäkkiä sitten kun on loppuakseen, niin meilläkin kävi. Meille sanottiin neuvolassa että 5-vuotiaana aikaisintaan voidaan kokeilla jotain hoitoja, siihen asti on ihan "normaalia" eikä mitään pidä tehdä. Mihinkään yöherättelyihin ei pidä ryhtyä koska ne eivät muuta itse asiaa, eli sitä että virtsaa erittyy liikaa ja lapsi ei itse herää siihen.

Vierailija
6/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivällä tulee vahinkoja housuun. Tutkittu on ja vikaa ei löydy.

Harmittaa vaan, kun päiväkodissa kuulemma yleinen kauhistelun ja jutun aihe vaikka asiasta on sinne puhuttu ja lapsi ei voi asialle mitään.

Vierailija
7/7 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen meillä auttoi yöpissattaminen. Eli kun olin itse menossa nukkumaan pissatin lapsen. Iltajuomista myös rajoitettiin Sikeäunisen esikoisen kanssa tein tuota 4kk, kunnes hän oppi. Kakksoen kanssa oli hankalampaa, sillä pissatuksesta huolimatta tuli pissa sänkyyn. Luovuin kokeilusta ja odotin kuukausia ja sitten lapsi halusi itse jättää vaipan pois, jos jättäisimme lapsen huoneen oven auki ja vessaan valon palamaan yöksi. Hyvin toimi. No kolmonen ei sitten suostu potan lähellekkään.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi