Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ruokia kannattaa suosia, jos kärsii närästyksestä?

Vierailija
12.12.2007 |

Tiedän kyllä osan ruuista, jotka aiheuttavat minulle närästystä, mutta onko jotain ruokaa mitä voisi esim. illalla syödä, että vatsa voisi yön hyvin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piimääkään ei voi oikein ruuaksi laskee... Kaikki, ihan kaikki närästää raskaana ollessani enkä enää edes välitä mitä syön. Vedän vaan sit renniee. =)

Vierailija
2/5 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua närästää kans KAIKKI ruoka. Valion mustikkakeitto ei närästä eikä mannapuuro. Keitetty peruna ei närästä. Kermaperunoita teen kans usein! Juustokaan ei närästä.

Mua närästää limsat, mehut, paprika, mausteet, ruisleipä, etikkakurkut ja -punajuuret yms, sinapit, ketsupit, kala, sipuli, tuorekurkku, paistetut ruuat......

Vihaan tätä närästystä! Eikä auta Rennie vaan tuntuu että se närästää enemmän ja se maku yököttää. Raskaana kun olen saan juoda Samarinia alhaisten verenpaineiden takia mutta ei sekään auta, mutta juon silti. Nestemäinen Gaviscon taisi eilen vähän helpottaa ennen nukkumaan menoa. Täytyy turvautua siihen jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. tosi hapanta leipää (kuten jälkkäri), limsoja, kahvia (vaikken tiedäkään, mikä siinä aiheuttaa närästystä), ...

Vierailija
4/5 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle auttoi gefilus-kapselit.

Vierailija
5/5 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei kannata tehdä, jos on painonnousua liikaa tai sokerit koholla raskausaikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi