Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tilaatte vaatteita 46 kokoiset? Haluan muodikkaita vaatteita mut koot loppuvat 42 monessa postimyynti kaupassa

Vierailija
07.11.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: koko 52-56

Vierailija
2/5 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elloksesta ja lindexiltä löytää paljon kivoja vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän 48 kokoisia vaatteita ja olen muodokas mutta en itseäni läskiksi luokitelisi, muut saavat sitten netin kautta harrastaa sitä.

Olen pitkä nainen ja minulla on pitkät jalat ja kädet, ollessani kokoa 38/40 en löytänyt mistään vaatteita, aina loppui takeista hihat kesken ja rinnat ei mahtuneet paidan sisälle...housujenkin löytäminen oli kiven alla, niitä sentään löysi. Olessani kokoa 44/46 löysin helposti kivoja vaatteita ja ne olivat sopivankoisia..tunsin itseni kyllä seksyksi vaikka muodokas olinkin...

mutta ap:lle on vaikeaa, lindexissä tavalliset koot loppuvat 46 kokoon, mutta ne menee yleensä aina heti, samoin muissa liikkeissä usein kokoskaalaa on 46 kokoon asti mutta vain yksi koko joten se revitään kädestä. En ymmärrä miksi kaupat ei tilaa enempää isoja kokoja koska ne revitään suorastaan käsistä.

ellos, hm tule mieleen mistä voisit vaateita etsiä netistä, laatu on vaan niissä surkea.

Vierailija
4/5 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella, että joku voisi olla pitkä ja kookas. Ja olen todellakin mielummin 180cm pitkä ja kokoa 46, kun 155cm ja 45 kg.

Vierailija
5/5 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannut sieltä nuorekkaita hyvännäköisiä vaatteita. Kokoja ainakin 46 asti, todella monessa vaatteessa 48-54 asti myös.

Toinen lempparipaikkani on Seppälä, siellä on isoillekin tyylikkäitä ja seksikkäitä vaatteita.

Läskiksi haukkujien kannattaisi miettiä, että monet meistä isoja kokoja käyttävistä emme ole kamalan läskejä, vaan myös pitkiä. Kyllä mullakin tietysti mahaa, persettä ja reisiä löytyy, en mikään hoikka ole, mutta en todellakaan mikään valaskaan (kiitos pituuteni), vaikka käytänkin kokoja 46 ja 48.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme