Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko lapsellenne paljon " turhia" vaatteita?

Vierailija
11.12.2007 |

Siis sellaisia, joita lapsi ei välttämättä tarvitse, mutta ne ostetaan koska ovat kivannäköisiä tms.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kotona ollessa oli hyvää aikaa shoppailla. Silloin perheen tulotkin oli aika paljon isommat kuin nyt ja valikoimat suuressa kaupungissa valtavat.



Nykyisin poika on jo sen verran iso, että hänellä on omakin sanansa sanottavana pukeutumiseen. Toki teen vieläkin jotain löytöjä joita ei voi vastustaa...

Vierailija
2/6 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vaateliikkeeseen vain, kun tosiaan on pula jostain vaatteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ihania paitoja, mekkoja, housuja ja hienostelutakkeja, ja sitten osa jää pitämättä.poika ei arvosta vaatteita, joten hälle en enää ostele siinämäärin, ostan vain tarpeeseen.

Vierailija
4/6 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin kotona ja oli aikaa haahuilla kaupungilla. Välillä jotain ihan kahjoakin, kuten 80 euroa maksavan talvitakin, joka sopii vain kyläilyyn yms. " hienompaan" , mutta kun se oli niin söpö.

Vierailija
5/6 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jokin vaate jää vähemmälle käytölle isommalla, mutta onneksi toiselle sitten vielä.



Nätisti vaatetan ja tarkka olen, mutta intohimoisesti en osaa lastenvaatteisiin suhtautua.

Vierailija
6/6 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensä kirpputorilta. Ostan paljon lapsen vaatteita kirppikseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan