Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vauvan kantaminen lonkalla

11.12.2007 |

Moi!

Kävin just neuvolassa ja siellä ilmoitustaululla oli myytävänä sellainen systeemi (vyö) jolla kannateean lasta lonkalla, kiinnitys oli tarralla ja solki varmisteena, ja siinä oli kuvakin, ja laitteen nimi, jonka painoin mieleenkin, mutta se unohtui jo, kun minun piti katsoa lisätietoa netistä. Että olisiko jollekin tuttu laite, niin kertoisi sen nimen ja ehkä kokemuksenkin, se ei ollut liina eikä ergo. Se oli joki " seat"

Kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.seimi.fi/shop/product_details.php?p=206 Itsellä ei tuosta kokemusta. Mutta tuntuis, että ei olisi niin kätevä, kun tuo ei vapauta käsiä kuitenkaan.

Vierailija
2/3 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tusen tack!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä alkaen, kun lapsi hiukan alle vuoden. Olen tykännyt kovasti. En enää muista mistä alken istuinta suositellaan, mutta meillä ainakin toimi tuosta iästä alkaen hyvin. Istuin on yllättävän tukeva eikä lapsen paino mielestäni haittaa, vaikka asento onkin toispuoleinen. Meilläkin kannettu painavaa lasta, eli vuoden ikäisenä painoa n. 12 kg. Luulisin, että istuinta voi käyttää siitä alkaen, kun lapsi oppii itse istumaan.

Istuin vaatii lapsen turvallisuuden varmistamisen toisella kädellä, joten kaikki duunit ei tosiaan onnistu. Itse käytin istuinta paljon esim. ulkoillessa, kun lapsi ei osannut vielä kävellä, mutta tykkäsi kuitenkin mönkiä. Myöhemminkin, kun oppi kävelemään, mutta ei jaksanut vielä pitkääkään matkaa, istuin osoittautui käteväksi. Ei tarvinnut aina vaunuja kuljetella mukana.

Meillä siis hyvät käyttökokemukset!

Istuin on vieläkin jemmassa satunnaisia käyttöjä varten, vaikka lapsi nyt 2,5 v. Viimeksi käytin, kun jouduin sairaan lapsen kanssa lähtemään päivystykseen ja halusi vain olla sylissä, mutta kulkemistakin tuli.