Apua! Halutaan ostaa lisää ja lisää joululahjoja lapselle...
Nyt on jo ostettu:
-puinen junarata
-kiva matto
-leikkikahvinkeitin
-leikkiastioita
-2 lasten cd-levyä
Tää kyllä riittäis, mutta kun sitten haluan vielä ostaa leikkihellan ja leikkirummut ja mies haluaa ostaa lasten tietokoneen. Ja jatkuvasti tulee uutta kivaa tavaraa vastaan kaupassa...
Eikä siinä vielä kaikki: lapsi on molempien sukujen " ainokainen" , siis ei ole muita lapsenlapsia, joten varmasti mummot ym ostaa paljon lahjoja.
Takokaa nyt mulle järkeä päähän, että EI ENÄÄ YHTÄÄN LAHJOJA!
Kommentit (8)
Järjen ääntä tulin kuuntelemaan. :)
Ap
Eiks sulla oo varaa ostaa enenpää? ja vielä tuut tänne hehkuttamaan
myöhemmin kuten meidän 4v joka sai pikkuveljen ja kuuli ettei saa enää kaikkea mitä pyytää et miks mä sit ennen sain??
No, me vanhemmat emme osta kuin 2 pakettia, isovanhemmat sen sijaan eivät tajua vaan hukuttavat lapsen turhaan roinaan. Ettei sit näet pety kun velikin saa paketteja. huoh
on siitä et 1v sai 20 pakettia, 2v 28 pakettia, 3v oli 33 pakettia et saas nähdä mitä nyt tulee.
Ja tavarat ei ollut mitään yksittäispakattua eli esim. yhdessä paketissa voi olla 3 eri lelua tai vaatetta. eli tuplaroinat.
vai ostavatko omasta päästään???
(meillä ainakin suurin osa kyselee et mikä olis kiva...)
Ajattelin, että on niin paljon kaikenlaista kivaa, mitä tekisi mieli ostaa.
Onneksi olen saanut delegoitua kummeille ja mummolle toiveita, niin meidän vanhempien ei tarvitse ostaa kuin pari lahjaa per lapsi.
Keväällä on molemmilla synttärit, että jos joku jäi kovasti polttelemaan, niin silloin on hyvä tilaisuus. Ja moni tavara on joulun jälkeen tarjouksessakin!
Liikaa ei tosiaan kannata kerralla ostaa, sillä joulut ja synttärit tulee joka vuosi, ja lahjojen ostajia on useita. Pian on muutenkin lastenhuone täynnä tavaraa.
On sulla huolet.
Jospa vaan maltat odottaa hellan kanssa synttäreille asti. Ja mies tietokoneen kanssa samoin. Lapsi pakahtuu liikoihin lahjoihin, eihän ne enää tunnu miltään jos niitä tulee tuutin täydeltä!