Onko teistä paljon, vai vähän, jos mies baarissa käyttää 90e?
Kommentit (21)
oli sitten perheellinen tai perheetön
Eikö ennemmin ole kyse siitä, että onko yleisesti varaa vai ei. Mun mielestä ihan ok summa. Menee helposti, jos tulee vaikka taksilla kotiin illan päätteeksi. Meidän varoissa ei tunnu missään ja jos käy näin ulkona 3-4 kertaa vuodessa, niin ei mitään väliä...
Jos nyt ei ihan euron olutta juo opiskelijailtana, niin eihän jonkun ehdottama 20-30e riitä oikeesti mihinkään. Narikat ja pääsyliput päälle, niin aika kuivin suin saa istuskella.
ole paljoa rahaa niin onhan se paljon.
Itelläni menee illassa helposti 50e+taksi yms.
että paljon meni rahaa. Mutta olisin kyllä yllättynyt, jos alle 200 Euroa menisi.
Tosin se käy vaan muutaman kerran vuodessa, aivan kuten minäkin.
Mutta jos tuo raha kuluu pelkästään baarissa niin on liikaa.
Olenhan itsekin sadat kerrat baarissa juonut koko illan maksamatta itse ainuttakaan juotavaa. Eli miehillä on tapana kerskua rahalla tarjoamalla juomia.... Eli ei paha.
Rahaa varmaan mennyt priva-esityksiin.
ennätys kahdelle on miltei 300 euroa.
onhan tuossa nyt hurjasti rahaa vaihtaa baaria ja tilata juomia
yleensä saman illan aikana. Toiseen on sisäänpääsy 10 euroa + narikka 1,50 ja toiseen 8 euroa + narikka 2 euroa eli yhteensä tekee 21,50. Vielä jos harhailee jossain muissakin baareissa, saattaa pelkkiin sisäänpääsyihin upota yhdeltä henkilöltä jopa 30-40 euroa.
Sitten jos baarissa juo muutakin kuin vettä (vesi maksaa meillä 1 euron) niin drinkit maksaa yleensä noin 7-9 euroa. Toki kaljalla ja siiderillä on hintaa vähemmän, mutta kyllä tuo 7 euroakin on jo aika monen juoman hinta. Että en minä kyllä 90 euron iltaa ihmettele yhtään. varsinkin jos on isompi mies tai hyvä viinapää ja vielä käy kotiinlähtiessä grillin kautta ja ajelee yaksilla kenties toiseen baariin/kotiin.
Käyn itse tosi harvoin ulkiona, mutta ihan hyvin jotain 80,00 voi mennä. :( Siideri tai kalja saattaa joissakin paikoissa maksaa jopa 7,00 ja siihen narikkamasku päälle, niin nopeastihan tuossa nyt omaisuus menee. Lisäks tietysti vielä taksikulut. :(
Meillä menee ehkä 20e per nenä. Baarista ei paljoa tilailla ja tajsilla ei kuljeta! Rahalla on parempaakin käyttöä.
Siis onko 90 paljon? No on se köyhälle iso raha, mutta jos iso ukko kuten minä, lähtee ryppään niin eihä se raha eikä mikään.
Illassa menee helposti 10-15 ravintola annosta alkoholia (jos ei tukevat pohjat) ja siihen vielä mahdollisesti muut kulut kuten taksi ja ruoat päälle. Rahaa palaa tosi helposti toi 90¿.
Taksi+muut maksut on aika kovia. Meillä niihin menisi se 40¿ ja 50¿ juomiin. Ei paha.
Ihmettelisin jos miehelläni menisi vähemmän, että onko edes ollut baarissa vai jossain muualla " puuhailemassa" :-)
Miehellä ja hänen kavereillaan on tapana tarjota toisilleen. Sisäänpääsy, narikka ja taksi vie oman osan. Mies vielä usein pelaa jotain peliä esim. black jackia ja siihen oli viime viikonloppuna hävinnyt 140e=( Se oli ehkä vähän (siis paljon) liikaa. Ei kylläkään usein käy baareissa eikä pelaa noita pelejä kun silloin tällöin.
Onneksi mies ei käy baareissa. :) Ja nyt tajuan syynkin. Tulee halvemmaksi. Ei ole kyllä tätä koskaan sanonut mutta mieheni tuntien olen 100% varma nyt miksei hän mene koskaan ulos juomaan. Kotonakin juo ERITTÄIN harvoin. Hyvä puoli siinä että on pihi.:)
Mun ukolla aina menee 200-250¿
se ajelee myös taksilla ja on tapana tarjota kavereille...
mä en oo moksiskaan,kun itse en käy baaris, ni ukko antaa mulle aina 100-200¿ shoppailurahaa kakkuspäivänä :)
se käy parikertaa ekä vuodes, joskus 3-4...
onha se kiva päästä shoppaileen,kun tietää et on pikkujoulut tulossa ;) isännällä siis...
ja luotan häneen täysin, ja hän minuun,meillä on ihana suhde :)
rahaa ny pannaan haiseen aika rajusti,mut kerran täällä eletään...
Meillä miehellä menee n. 20-30e baariin. Ja käy onneksi vaan pari kertaa vuodessa jossain saunaillassa, mistä jatkoille baariin. Ja tuossa hinnassa siis sisäänpääsy myös.