Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No jokos mammat olette ehtineet lukea Ilonan ja sieltä siirappisen Maria Matthesin haastattelun?

Vierailija
10.12.2007 |

Ei ole sokerikuorrutteella mitään määrää!! Kliimaksi on mielestäni tämä:" Mikä suhteessanne on tärkeintä? Maria: -Välittäminen. Se kuinka Mikael on esimerkiksi sairastumiseni myötä pitänyt minusta huolta, on uskamatonta. Hän saattoi ajaa työkiireistään huolimatta kolme kertaa päivässä Jorvin sairaalaan minua katsomaan. Otti minut sairaalasängyllä syliinsä ja odotti, että minä nukahdan." Uskomatonta, todellakin! MIkael ei näköjään jouda enää muuta tekemäänkään kuin hellimään tätä uutta rouvaansa, viis siitä, että Yle on kriisissä ja sitäkin sotkua pitäisi jossakin välissä selvittää!! Pitäisiköhän ukko vapauttaa Ylen pallilta, niin saisi ihan kokopäivätoimisesti helliä Mariaa!?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisälle kun tullaan. Kunhan tulee se n. 8 h päivässä täyteen.

Vierailija
22/71 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antisi olikin lähinnä törkeyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi he voivatkin ajella ympäri kaupunkin hoitelemassa omia asioitaan ihan vapaasti.

t.Eräs, jonka pomo tykkäsi tehdä kotonaan remonttia työajalla, eikä kukaan koskaan kysellyt perään.

Vierailija
24/71 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Antisi olikin lähinnä törkeyksiä.

Aha, ja törkeää ei ole haukkua nimettömänä täällä kaikkia ja kaikkea?

Vierailija
25/71 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ollut että joinakin päivinä enimmillän sen kolme kertaa päivässä!! Ei siellä sanottu, että jokapäivä tai läheskään jokapäivä. Eli ehkä yhtenä vapaapäivänä käynyt sen kolme kertaa puolisoaan katsomassa! Ai hirveetä!! Mitä se teille kuuluu mihin kukainenkin vapaapäivänsä käyttää! Ehkä työpäivinä on sitten käynyt töiden jälkeen sairaalassa kääntymässä jne. Mitä se teiltä on pois!?

Kun mun mies oli sairaalassa, kävin jokapäivä ennen töiden alkua aamulla sairaalassa ja töiden jälkeen suoraan sairaalassa ja joskus vielä iltasella ennen nukkumaanmenoakin vielä piipahdin mieheni sängyn vierellä. Parhaimmillaan kävin varmaan 5 krt päivässä ja vapaapäivinä vietin 12h miehen sängyn vierellä. Työni silti hoidin hyvin, kotona ehdin vain käydä syömässä ja nukkumassa ja vaatteita vaihtamassa. Keltä se oli pois?? Ei varmasti keltään ja meille se aika antoi hyvin paljon vaikka raskasta olikin.

Ihanaa, että ihmiset välittävät toisistaan! Eikä se ole keltään pois! Älkää olko kateellisia toisten onnellisuudesta.

Vierailija
26/71 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehen työn kannalta tosi vahingollista!

Vierailija
27/71 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea ottaa vakavasti valtiollisen puljun pääjohtajana tyyppiä joka näyttää siltä, että se miettii onkohan Aku Ankka jo tullut.

Vierailija
28/71 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etupäässä äidillään. Ja Marialla lapset on koululaisia.

Vierailija
29/71 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etteikö jo kestäisi paremmin kuin esim. 3-vuotias. Itse en ole lapsestani öitä ollut kuin yksittäin erossa, enkä lähtisi matkalle, mutta ymmärrän toisaalta, että häämatkalle ei heitä ota.

Vierailija
30/71 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa, luulisi hänenkin haluavan hiukan useammin lastaan nähdä. Tuntuu kuin pariskunta ei osaisi hyväksyä elämäntilannettaan. Voi olla, että olen väärässä. Antavat kuitenkin koko ajan sellaisen kuvan, ikään kuin heitä olisi vain kaksi.

Vierailija
31/71 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisradion toimitusjohtaja Mikael Junger on herättänyt kiukunpurkauksia räväkällä kommentillaan. Taloussanomien mukaan osa YLE:n työntekijöistä loukkaantui toimitusjohtaja Jungnerin sisäisessä tiedotustilaisuudessa kaksi viikkoa sitten käyttämistä sanoista.

¿ Täällä on ihmeellinen pullamössötappiomieliala. Kanava lähti. So fucking what, Jungner sanoi tv-kanava Extran työntekijöille.

Yleisradion työntekijät kokivat Jungnerin sanat hyvin huonosti valituiksi. Työntekijät olivat juuri kuulleet Jungnerin suusta uutisen Extra-kanavan lakkauttamisesta.

Jungnerin valitsemat sanat ovat Ylelle niin kiusallinen asia, että tallennetta tiedotustilaisuudesta ei ole arkistoitu Ylen intranettiin. Normaalisti tiedotustilaisuudet ovat heti yleläisten katseltavina sisäisessä verkossa.

Vierailija
32/71 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menninkäinen koko junkkeri

Vierailija
33/71 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja tyypillä on ripuli, ei ole kuolemassa syöpään!

Marian suolistoperäinen sairaus ei liene mikään pikkuripuli vaan krooninen autoimmuunisairaus, jollainen itsellänikin on. Hoitamattomana se voi johtaa vaikka kuolemaan, syöpäriski kasvaa, eikä suolenpoistoleikkauskaan aina paranna täysin.

Olen itse välillä ulostanut viikkokaupalla verta, kärsinyt kivuista ja krampeista, maannut sairaalassa tiputuksessa, syönyt kuukausien mittaisia kortisonikuureja... Käyn vähintään vuosittain (suhteellisen kivuliaissa) tutkimuksissa, joissa suolen kunto tarkastetaan.

Joo, mullahan onkin " vain ripuli" . Kiitos, kunpa olisikin.

Vierailija
34/71 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei liene."

Et sinä sitä sen paremmin tiedä. Ja mikäli rouvan lausuntoihin muuten on katsominen, hänellä on kova taipumus ylidramatisoida kaikkea.

Vierailija
35/71 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samana viikonloppuna Linnan juhlat ja häänsä ja paukaista kahdeksi viikoksi toiselle puolelle maapalloa! Minä en ainakaan lähtisi, jos kakkaisin verta ja olisin tiputuksessa tai kuukausien kortisonikuureilla.

Vierailija
36/71 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos muutamaksi päiväksi jättäisin. Tuntuu kyllä että joiltain välillä unohtuu, että ovat vanhempia. Olisivathan vain voineet olla vaikkapa viikonkin lomalla? Tai ottaa mukaan lapset ja hoitajan, niin jotkut tekevät, että saavat vähän lomailla rauhassakin.

Jungnerilla taisi nousta pomous päähän ja joku nätti mimmi tietysti ihastui pomon VALTAAN. Niin tavallinen tarina:/. Jungnerilla pieni lapsi kotona, ehkä suhde vähän rempallaan lapsen tulon takia, ja avot!

Vierailija
37/71 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt töissä (lääkäri ei katsonut sairaslomaa vielä tarpeelliseksi), osallistunut iltapukujuhliin, hoitanut lasta, jopa synnyttänyt. En ole ollut parhaassa vedossa mutta jaksanut kuitenkin.

Esim. kortisonikuurin aikana vointi on yleensä jo paranemaan päin, koska kortisonilla sitä akuuttia hoidetaan. Jos minä (tai kuka hyvänsä IBD-potilas) pyhittäisin kaikki sairauden aktiivijaksot vain ja ainoastaan lepäämiselle, en koskaan ehtisi poistuakaan kotoa. Aktiivijakso voi kestää kuukausia, koska sitä ei aina saada heti kuriin. Myös aktiivijakson ulkopuolella voi tulla yllättäen huonompia päiviä esim. stressin tai ruokavalion takia.

Luettelemani oireet ovat omiani. Nämä sairaudet voivat oirehtia myös lukuisilla muilla tavoilla. Se on hyvin henkilökohtainen juttu.

-44

Vierailija
38/71 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisinko, että on peräti ihan uskottavuusongelma! Pusipusi ja halihali vaan...Samaisessa jutussa Maria sanoo vaativansa suhteessaan molemmilta täydellistä sitoutumista ja uskollisuutta! Että näin.

Vierailija
39/71 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ensin kuva vuodelta 2007 - Maria ja Mikael so in love ja kuva vuodelta 2006 - Ex-vaimo Henni ja Mikael so in looove...

Vierailija
40/71 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo oireesi eivät kuulu tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä