Kuka myöntää, että saadut joululahjat ovat turhia? Itse
en kehtaa jouluaattona kieltäytyä turhakkeista vaan kauniisti kiitän lahjoista. Sitten lähes vihaisena kannan turhakkeita kotiini kun en kehtaa matkalla lahjoittaa UFF:lle tms...
Isäni sanoo aina lahjoistaan rehellisen mielipiteensä. Nyt hänelle ei kukaan enää osta lahjoja. Ehkä parempi olisi niin omallakin kohdalla.
Minulla on asuntolainaa, mutta myös rahaa tilillä. Voin itse ostaa mitä haluan. En matkustele tai muuten käytä rahaa mihinkään kalliiseen. Joten arkisiin tarpeisiin on varaa.
Kommentit (6)
Kauniita neulemekkoja..itse tehtyjä villapukuja..tai saahan villapuvun kaupastakin, mutta paljon rumemman...ohuemman..Tai no en minä niitä saa, vaan lapset;)
kyllä lapsetkin saa turhaa, mutta niistä en jaksa olla pahoillani, enemmän häiritsee se kun olen sanonut etten tarvitse mitään, ja sitten tulee jotain väkisin keksittyä turhaketta
Rumassa pahvilootassa. Onhan kynttilöillä käyttöä, mutta olis ne voinut olla vaikka nätissä paketissa;)
mutta ei, violetteja kimaltavia kierrekynttilöitä niitten pitää olla!
Yksinkertaisesti ei ole säilytystilaa rojulle, jota en ikinä käytä.. Samantein lähtee UFFille, kirpparille, huutonet:iin yms. Olen tarkka sisustuksestani ja vielä tarkempi esim. lasten vaatteista, joten kenenkään mieliksi en käytä jotain, mistä itse en pidä..
mutta melkein itku silmässä olen parina joulun ollut kun anoppilasta menty kotiin krääsäkasan kanssa