Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten viettäisit joulun kahdestaan miehen kanssa?

Vierailija
10.12.2007 |

Jos teillä ei olisi lapsia, mitä tekisitte?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluruokia ei kaivattais, muita herkkuja syötäis

Vierailija
2/20 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluhössötys ei kiinnostanut yhtään ennen lapsia mutta nyt lasten myötä kiinnostus ja innostus on tullut takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin joulun! Nyt siihen olisi ollut tilaisuus, mutta osta nyt lentoliput Kittilään 7 hengelle....

Vierailija
4/20 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalle meno olisikin ihan kivaa, mutta edellyttäisi, että kummallakin olisi lomaa, ja rahaakin pitäisi olla.

Vietetään joulu kotona kahdestaan, just niinkuin halutaan. Nukutaan pitkään, loikoillaan ja laiskotellaan. Annetaan toisillemme paljon lahjoja (toiselle shoppailu on niin kivaa!), luetaan lahjakirjoja ja katotaan elokuvia. Laitetaan hyvää ruokaa - ei niin perinteistä ehkä, mutta oman maun mukaista. Juodaan viiniä ja popsitaan juustoja.

Vierailija
5/20 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaille :)

Vierailija
6/20 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin Luostolla mökissä ennen lapsia. Levi yms. Ei kiinnosta, mutta Luosto sen verran pieni ja tunnelmallinen. Pieni vaatimaton mökki, jossa puulla lämmitettävä sauna.

Vierailija
7/20 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole enää alaikäisiä lapsia, eikä yhteisiä lapsia ole koskaan ollutkaan, mutta olemme toistaiseksi viettäneet käytännön syistä parisuhteemme aikaiset joulut (5) erillään. Sitten kun ei ole enää niitä velvotteita, jotka pitävät erillään, haluan itse viettää joulut kotona yksin tai puolisoni kanssa. Eli jos hän edelleen haluaa mennä omiin sukujouluihinsa niin saa ilman muuta mennä, minua on kuitenkin turha odottaa mukaan. Joululla ei ole meille kummallekaan kovin isoa merkitystä.

Vierailija
8/20 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole lapsia ja ollaan vietetty joulu ihan kotona. Ollaan syöty hyvin, saunottu, luettua kirjoja, pelattu lautapeliä jne.

Vierailija
9/20 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettas yhdet lahjat, koristeltaisiin koti, kattaisin pöydän nätiksi herkuilla ja hyvällä (itse tehdyllä) ruualla viineineen. Illemmalla kynttilöitä sinne tänne ja takkaan (meillä on avotakka) tuli. Fiilisteltäisiin. Käristettäisiin varmaan makkaraa ja paahdettaisiin vaahtokarkkeja, minä haluaisin ehkä suklaafonduen. Joululaulut soisivat radiosta, joululeffoja katseltaisiin telkkarista.

Mutta meillä on pieniä lapsia. Romantiikka on kaukana meidän joulusta, puhumattakaan takkatulesta. Aattoa saati joulupäivääkään ei vietetty kotona vaan sukuloiden. Kiva joulu näinkin, ei valittamista :).

Vierailija
10/20 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisimme, saunoisimme ja naisimme.

Vierailija
11/20 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkoitatko että lapset estää jotain?

Vierailija
12/20 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin pääsiäisen,vapun ja muut pyhät.Ukko katsoo telkkua ja minä surffailen netissä.

Vierailija
13/20 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole lapsia. Aatto oltiin kotona, tehtiin just ne ruoat kun haluttiin, katottiin lastenohjelmia mitä telkasta tuli, juotiin glögiä, nautittiin yhdessäolosta :)

14/20 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku, mutta jos seurustelisin, viettäisin joulut kuten sinkkunakin, eli hotellissa/kylpylässä Suomessa

Vierailija
15/20 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä jouluna on oltu paljon kahdestaan. Koti on koristeltu ja siivottu. Kynttilät palaa, jouluradio taustalla. On syöty hyvin, katsottu elokuvia, saunottu, juotu hyvää punkkua, juteltu, pelailtu, rakasteltu... Meillä on ollut aivan ihanaa ❤

Vierailija
16/20 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole lapsia, emmekä ole jouluihmisiä. Itse olen ateisti ja mies on venäjän juutalainen. Yleensä kuitenkin käymme vanhempieni luona aattona syömässä muiden sisarusteni ja heidän perheidensä kanssa, mutta tänä vuonna vanhempani lähtivät lomareissulle ja tämä sukuloiminen jäi väliin.

Eli vietämme joulun lähinnä alasti sängyssä, maistellen herkkuja, juoden ja nauttien.

Vierailija
17/20 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan kiinnostuneena seuraa vastauksianne.

Vierailija
18/20 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole lapsia. Kävimme aattona baarissa ja tänään pelaamme lautapelejä kaverin kanssa. Muuten emme joulua vietä.

Vierailija
19/20 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostettas yhdet lahjat, koristeltaisiin koti, kattaisin pöydän nätiksi herkuilla ja hyvällä (itse tehdyllä) ruualla viineineen. Illemmalla kynttilöitä sinne tänne ja takkaan (meillä on avotakka) tuli. Fiilisteltäisiin. Käristettäisiin varmaan makkaraa ja paahdettaisiin vaahtokarkkeja, minä haluaisin ehkä suklaafonduen. Joululaulut soisivat radiosta, joululeffoja katseltaisiin telkkarista.

Mutta meillä on pieniä lapsia. Romantiikka on kaukana meidän joulusta, puhumattakaan takkatulesta. Aattoa saati joulupäivääkään ei vietetty kotona vaan sukuloiden. Kiva joulu näinkin, ei valittamista :).

Hyvää itsetehtyä ruokaa, makkaraa, vaahtokarkkia, suklaafondue... Hirveesti syötävää. Lapset vissiin estää syömisen?

Vierailija
20/20 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on teini maailmalla. Saunotaan, syödään herkkuja, naidaan, katsotaan Netflixiä, nukutaan päivällä ja valvotaan yöllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän