Olen myynyt seksiä, olenko huono äiti?
Myin pimppaani rahapulassa ennenkuin minusta tuli äiti
Kommentit (13)
On niin venynyt synnytyksessä ja raskausarpia ja läskiä joka puolella. Rahalle olisi kyllä käyttöä. ap
En pystyisi ikinä katsomaan itseäni peilistä jos olisin myynyt itseäni. Siis eikö tullut mieleesi mennä töihin? Oliko tosiaan parempi HUORATA...hyi helvetti
Jos hoidat lapset hyvin ja vastuullisesti niin se riittää lapsillesi. Unohda menneet ja jatka elämääsi. Tuollaiset asiat vaan saattavat syödä sisältäpäin.
Kun olin yläasteella niin tein joskus miehille tiettyjä " palveluksia" rahasta. No big deal.
Se on musta käsittämätöntä, että viitsii olla niin intiimisti monen kanssa. Sanomatta kai selvää, että mulla jotain 5-6 seksikumppania elämässäni, vaikka ikää kohta 40.
Eikö sinua suututa se henkinen yliote joka noilla mieheillä on sua kohtaan, kun puhuvat keskenään että annat rahasta? Siitä maineesta et pääse koskaan eroon. ja toisekseen, yläasteella lienet ollut sakkolihaa, eli hyväksikäytön uhri. No big deal? Minusta on.
Vierailija:
Kun olin yläasteella niin tein joskus miehille tiettyjä " palveluksia" rahasta. No big deal.
Joo kaikki vaan joukolla persettä myymään!Mitä sitä normaalilla leipätyöllä..
oon meijän duunissa ainoa suomalainen. Drinkeistä ja privasta parhaat rahat.
nykyisen äitiytesi kanssa. Eikä se huoraaminen niin paha synti ole, on paljon pahempiakin.
Ja rahalle olis käyttöä nytkin. Voisin harkita taas seksin myymistä jos löytäisin mukavan ja rahakkaan vakiasiakkaan. ap
Vierailija:
Joo kaikki vaan joukolla persettä myymään!Mitä sitä normaalilla leipätyöllä..
Ja miksi sitä ei hyödyntäisi jos joku kerran seksistä maksaa haluaa. Kyllä niillä panorahoilla opintolaina lyhenee kummasti (tai lyheni). ap
liekö se nyt sen kummempi asia kun kuin edetä urallaan pomon sängyn kautta.