Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko minä hankala osapuoli tässä?

Vierailija
08.11.2008 |

Miehen vanhemmat olisivat halunneet lapsen tänään hoitoon. Mies on itse illanvietossa poikien kanssa, mutta minulla ei ollut mitään menoa ja siksi halusin pitää lapsen kotona. Lapsi oli äskettäin miehen vanhempien mökillä käymässä parin päivän ajan ja huomenna näkee heitä taas, kun menemme syömään.

Onhan minullakin oikeus olla lapseni kanssa, kun olen sentään äiti. Mies suuttui, kun kieltäydyin tänään antamasta lasta hoitoon ja uhkaili että välit hänen vanhempiinsa huononevat, jos en suostu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies joku vanhempiensa pompoteltavissa oleva keskenkasvuinen?

Vierailija
2/5 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos noin ääliömäisesti käyttäytyvät ja suhtautuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kohtuutonta valitusta, jopa uhkailua. Lapsellista.

Toisaalta mun on kyllä ihan mahdoton ymmärtää sua muuten, kun en itse saa koskaan ikinä lapsia hoitoon mihinkään... Mut silti, et sä hankala mun mielestä ole.

Vierailija
4/5 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisihan hänen olevan tyytyväinen kun olet lapsenne kanssa kotona! Mieluummin kun missään muualla humputtelemassa! Vaikea uskoa että isovanhemmat "suuttuisivat"...keskittyisin miehesi aivoituksiin enemmän.

Vierailija
5/5 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoapua saadaan kun tarvitaan. Mutta tietenkin olen mieluiten lapsen kanssa aina kun mahdollista. Ja en edes usko, että miehen vanhemmilla on ongelmaa sen suhteen. Luulen, että ainoa joka tässä kiukuttelee, on mieheni. Hän ei jotenkin uskalla vastustaa vanhempiaan millään tavalla. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme