Voi itku mikä RESSUKA-PARI se eilen Maajusseissa kihlautunut!
Voi apua... olin ihan että itkeäkö vai nauraa kun näin sen parin!
Kommentit (25)
Mikä helvetin ressuka? Opettele kirjoittamaan.
Minusta se pari oli tosi suloinen ja ortodoksit tosiaankin pitävät sormuksiaan oikean käden nimettömässä.
Paljostako vetoa, että ap on joku sivistymätön metriperä yh-lähiöruusu, joka kokee ylemmyyttä siitä, että sattuu asumaan kehäkolmosen sisäpuolella (Kontulassa).
minulla tuli aivan kyyneleet silmiin, minusta se oli puhdasta rakkautta, eikä mitään ulkoisiin asioihin perustuvaa esittämistä jossa toinen on esittelykappale ja elämään uusi " tavara" lisää.
Hän osti sormuksen lahjaksi ja kiitokseksi, ja sanoikin ettei vielä vasempaan nimettömään laiteta.
Ihana pari, uskon että ovat onnellisia toisistaan.
iltasanomissa lukee näin:
" Maajussille morsian -ohjelmaan hakenut ilomantsilainen Antti Lautanen ei päässyt ohjelman finaaliin asti, mutta löysi sarjan kautta itselleen pysyvän rakkauden.
Kalastajana työskentelevä Antti myy saalistaan paikallisella torilla, josta hän kalasti itselleen myös tulevan vaimon.
Finaalijaksossa Antti kosi kolmen kuukauden seurustelun jälkeen ilomantsilaista Kirsiä. Liikuttunut Kirsi ei saanut sanaa suustaan, kun Antti pujotti sormuksen ujon Kirsin sormeen.
Alunperin Kirsi teki suhteessa aloitteen ja pyysi Anttia kahville.
- Ei ole kahvi loppunut vieläkään pannusta, onnellinen Antti naureskelee finaalijaksossa."
ja tosiaan, ortodoksit pitää kihlasormusta oikeassa nimettömässä, kuten täällä on monta kertaa todettu, että ota ap asioista selvää ennen kun tuut tänne reppanaksi ketään haukkumaan!
Mutta sorry vaan... Mulla tuli vaan mieleen kun ohjelmaa viime yönä väsyneenä katselin, että miten voi naisella on niin älyttömän leveät ja " lylleröt" käsivarret?
Ymmärrän joo, jos kyseessä jokin sairaus että kiloja & nestettä on kertynyt, mutta muussa tapauksessa... En tunne tai tiedä ketään ihmistä kenellä olisi noin leveät käsivarret.
How is that possibly?