Lue keskustelun säännöt.
voi helevata mulle käy aina näin..
09.12.2007 |
Mies tulossa lasten kanssa uimasta kotiin. Hirvee paniikki kun tajusin että olen surffannut netissä 3 tuntia!!!!! en siis saanut mitään aikaan. Äkkiä tiskikone päälle ja roskat ulos. Ja hitto piti siivota lasten vaatekaapit..
Mulle käy aina näin, nauttii hiljaisuudesta, kynttilät palamaan ja soitan omaa musiikkiani, join rauhassa kupin kahvia ja söin kakkupalan, IHANAA. Ja sitten boom, kello onkin jo miljoona.
Voi ei. Viaton ilme naamalle ja perunat kiehumaan..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla