Anoppi osti 6:det beiget sloggit, kokoa 52, olen 170/56 ...
Kommentit (10)
Ja koot ovat sellaiset, että varmasti nuo käyvät sinulle.
Itse sain 14 vuotiaana ( olin 172cm ja 57kg) DD kuppikokoa olevat puuterin väriset rintaliivit. Oma kokoni oli B. Moottoripyörä hanskat tuli joka vuosi, pitkiksiä kokoa 52-54 ja saman kokoisia " pikkuhousuja" . Outoa kylläkin, että nykyään olen juuri noita kokoja. Tiesiköhän mummi jo etuäteen, että lihon 50 kiloa?
laita uffin laatikkoon, niin joku mummo saa haluamansa.
ehkä anopillasi on menneet pöksypaketit sekaisin?
itsekin aina saan L-kokoisia vaatteita lahjaksi, vaikka oma koko on 34 tai 36.
Yleensä ihmiset tuppaavat näkemään oikean koon jos toinen väittää olevansa epätoivoisesti kokoa 34 vaikka olisikin kokoa 42...
Minä luulisin vieläkin olevani kokoa B, kunnes kävin Changessa ostamassa uusia liivejä. Myyjä sanoo, että heillä aina mitataan asiakkaan koko, eikä uskota asiakasta, varsinkin kun sanoin, että edelliset mitat 90-luvun alusta. Siitä lähtien olen ostanut kokoa B.
Ja yllätys, yllätys. Oikea kokoni Oli DD!
Ja ite oon aina kuvitellut, että DD on ainakin triplasti isompi kuin B, mutta ei se nyt olekaan niin paljon isompi. Sitä kun nuoruudesta olen levinnyt 10 kiloa, niin en kyllä tullut ajatelleeksi että tissitkin kasvavat siinä sivussa ja vielä vauvankin saanut.
En kyllä itse olisi ikinä uskonut, että olen kokoa DD, ja omasta mielestäni tissini ovat vieläkin kokoa B, kunhan nyt vain nuo DD-liivit ovat ne jotka parhaiten minulle sopivat...
Kyllä ne B-kupitkin ihan hyvin päälle mahtuu, mutta eivät tue ollenkaan tissiä. Ja se koko mikä tukee sitä tissiä on se oikea koko, ei se koko mikä nyt sattuu mahtumaan päälle.
sellaista sattuu..minullekin tuli 44 kokoa olevia vaatteita viime jouluna, olen siis kokoa 34..