Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7 sivun essee, aikaa kului yhteensä 8 tuntia.

Vierailija
09.12.2007 |

Olenko hidas, huono, tyhmä vai perusteellinen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se esee ei todennäkölisesti ole kovin kummoinen...

Vierailija
2/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itselläni menee kyllä aina kauemmin aikaa. Samoin siinäkin on eroa, kirjottaako sen putkeen 8 tuntia vai 4 päivän aikana 2 tuntia kerrallaaan. Mä olen sellanen, että tykkään muhittaa ajatuksia päässä, tehä sellasta hiljaista työtä materiaalin hankinnan jälkeen, ennen kuin aloitan kirjoittamisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tein kerran yhden kasvatustieteen esseen tahtia sivu/tunti. Eipä tullut hääppöistä jälkeä (omasta mielestä) mutta läpi se meni ja kiitoksin jopa. Vieläkin on luonnontieteilijän vaikea ymmärtää humanistien p**kanjauhamisen jaloa taitoa ja arvostusta... ;)

Vierailija
4/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi 12 sivun essee oli sellainen, että kirjoitin 5 sivua liikaa, ja piti karsia asioita ja tiivistää ilmaisua paljon. Välillä tuntuu, et aihe ei kiinnosta ja menee ihan paskan jauhamiseksi,että saa ne sivut kasaan. Noh, kyllähän se ero näkyy sit arvosanoissa.

t:3, joka on muuten yheteiskuntatieteilijä. en siis humanisti :P

Vierailija
5/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yliopistolla vääntänyt 15-20 sivun esseitä täyspäiväisesti pari viikkoa. Lähdeteoksiakin on jotain viidestä ylöspäin, joten jo niiden läpikäymiseen menee muutama täysi työpäivä.

Vierailija
6/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esseessä piti olla 5-8 sivua.

ap

Vierailija
7/7 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin opiskeluaikana väsäsin esseitä saman mallin mukaan. Poimin lähteistä sopivia kohtia, enkä jäänyt analysoimaan kokonaisuutta sen kummemmin.

Nyt väikkäriä tehdessä sivu per päivä on ihan hyvä tahti. Välillä ei synny moneen päivään mitään, kun täytyy lukea ja kypsytellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi