Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen masentunut ulkonäköni vuoksi :(

Vierailija
08.11.2008 |

Olen lihonut, rinnat ovat riipat, silmien alla pussit, hiukset kasvaneet ulos mallistaan, valtavat selluliittireidet. On tässä viime aikoina tehnyt mieli tehdä äärimmäinen ratkaisu. Ulkonäkö ei ole tietenkään ainoa syy, on tässä muutakin. Mutta mitä tässä voisi tehdä? Rahaa löytyisi vähän ulkonäköremppaan, mutta en tiedä mistä aloittaa.

t. surullinen äiti

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten menet kunnon vaatekauppaan ja hankit uusia, itsellesi sopivia vaatteita. Niin ja käy kampaajalla. Kyllä se siitä piristyy. Tiedän, miltä tuntuu väsyneenä pimeaässä ja sateessa nukkavieruna. Mutta ei sen takia äärimmäisiä ratkaisuja kannata tehdä.

Mutta siis tässä järjestyksessä. Ensin aivokemia, sitten toimenpiteet.

Vierailija
2/9 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin: koeta saada nukuttua kunnolla. Väsyneenä näkee kaiken mustana, syö tavallista enemmän (ja siis lihoo) ja näyttää huonommalta. Voisiko joku hoitaa lapsiasi vaikka yhden yön, niin että pääsisit vaikkapa hotelliin hemmoteltavaksi: kunnon yöunet, sauna ja uima-allas, luksusaamiainen.

Mäkin olen aika karmeen näköinen suihkunraikkaana, mutta kun laitan kivat vaatteet päälle, meikkiä naamaan ja suoristan hiukset raudalla, olen ihan tyytyväinen. Eli ei se loppujen lopuksi välttämättä ole paljosta kiinni. Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on helppo alottaa, uus leikkaus, kenties väri ja vaatekaupan kautta kotiin: : ) Joku kiva hyvin istuva vaate mukana. Uudet rintaliivit jotka tukee ja kohottaa, on niinkun ei oliskaan.

Pyydä myyjiltä apua!! Vaatteilla saa kummasti muhkuroita piiloon.

Kunnon unet ja silmänympärysvoide vielä päälle. : )

Ja jos kunnolla innostut niin kasvojen kuorinta, ihana naamio... Tai sitten kasvohoitoon jonnekkin. : ))

Tsemppiä, tiedän tuon tunteen. Välillä olen itekki ihan maassa.

Vierailija
4/9 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on päiviä, että oon ihan ok, mutta sitten yleisesti kamalalta :( Ja tosiaan tulee syötyä ihan liikaa ja lihon... Olo on muuten ihan sama kuin Gabilla Täydellisissä naisissa. Olin ennen ihan kauniskin, mutta enää en niinkään...selluliittireidet, iso vatsa, ihan hirveät rinnat kolmen lapsen pilalle imemät... lista on loputon.

Yritetään yhdessä vaikka jouluun mennessä päästä vaa'assa paremmille lukemille ja saada ulkonäköä kohenemaan. Jookos? Ja se on muuten ihan totta, että ryhdikkäät rintaliivit saavat ihmeitä aikaan.

Voimia ja hali!

Vierailija
5/9 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja riippurinnat on mullakin, varmasti tuplasti rumemmat kuin sulla, kauhistelen niitä päivittäin.

Vierailija
6/9 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa naistenlehdissä oleviin tähtien kuviin. Kaikki on aina niissä niin vimpan päälle (ja siihen kuvien ylivalottaminen ja vielä pienet Photo Shoppaukset päälle, että kaikki luonnollisuus on poistettu). Ne ei anna todellista kuvaa kenestäkään.

Kunnollisia yöunia, hieman kevyempi ruokavalio ja 4 kertaa viikossa reipas sauvakävelylenkki. Siinä mun resepti piristymiseen. Jos vain pystyt käymään ulkona keskellä päivää (kun on valoisaa), tee se silloin. Katso tällä reseptillä seuraavat neljä viikkoa. Vähennä suolan syönti minimiin. Se turvottaa todella paljon.

Kampaaja auttaa hiusten kanssa.

Vierailija
7/9 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla personal trainer voi tehdä yksilöllisen harjoitusohjelman. Ulkoilu ja vitamiinikuuri auttavat myös.

Vierailija
8/9 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan alkuun yrittäisin saada tätä painoa alas - sitä ei ole paljoa liikaa, mutta kuitenkin niin paljon että mitkään siistimmät vaatteeni eivät mene enää päälle. Ja uudet rintaliivit voisin kyllä ostaa.

Harrastin ennen paljonkin liikuntaa, mutta se on oman ajan puutteen vuoksi jäänyt. Se on hassua, miten korkeaksi muuttuu kynnys lähteä kuntosalille jos ei ole ollut siellä pitkään aikaan. Kuvittelen, että kaikki tuijottavat, kuinka huonossa kunnossa olen. Vaikka eihän se niin ole.

Minuakin sanottiin ennen kauniiksi. Ehkä joskus taas.

ap

Vierailija
9/9 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä pussit silmien alle tulee? parisuhteen laatu? oletko itkenyt paljon?valvonut?

poista mahdollisen valvomisen/ itkun syy---siihen ei kauneusleikkauskaan auta

olen samaa mieltä kuin nro 2- kampaus kuntoon aluksi- helppo polkkatukka esim

ruokavalio- lädki ruuat ja suklaat pois ja suola ja alkoholi pois- turvottaa

ja kunnon ihon kuorinta ja kasvonaamio- ja kunnon ihovoiteet- esim. oriflamelta ja kevyt meikki ja kunnon petitevoide ja yves saint laurenton valokynä(paras) silmien alle-nuorentaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan