Oletko totaalisen ylipainoinen ja onneton LÄSKI? OV.
Nyt mä tsemppaan sua tekemään elämänmuutoksen! Heti huomenna liityt painonvartijoihin ja teet elämästäsi tuhkimotarinan!
-Laihdutat REILUSTI ja jatkat liikkumista 5-6 krt viikko. Hommaat vaikka kuntofillarin jota voi polkea lämpimässä sisällä.
-Teet ruokaremontin. Syöt painonvartijoiden mukaan. Paljon vihanneksia ja proteiinia. Ei herkkuja, nopeita hiilareita, pullia tms. Jos tekee mieli makeaa niin syö, mutta VAIN VÄHÄN JA jos edelleen tekee mieli hotkia niin hotki, kurkkua ja minitomaatteja ja porkkanaa, joissa 0 kaloria :)
-Aina kun editymistä tapahtuu, palkitset itsesi esim kivalla korulla tai laukulla tai itsellesi mieleisellä tavaralla!
-Menet kampaajalle ja meikkikauppaan, alat hoitaa ihoa ja hiuksia!
-Otat tavoitteen esim ensi toukokuulle tai jouluksi vuoden päähän ja PYSYT SIINÄ! Sitten vaatekaappi uuteen uskoon.
Sulla on vaan tää yks elämä ja mikset käyttäisi sitä hyvin? Olen itse kurinalainen ja kunnianhimoinen luonne, joten voin tsempata sua:)
Kommentit (34)
En kertakaikkiaan enää jaksa sitä, että toinen vain kuluttaa ja kuluttaa, mutta työt ei kiinnosta. Ei minkäänlaista kunnianhimoa tai haluakaan parantaa taloudellista tilannetta. En jaksa tätä köyhyyttä ihan loputtomiin tai elättää lorvivaa aikuista.
Halvempaa on lidlin ranskalaiset. Ei ole rahaa huolehtia itsestä, ostella meikkejä ja koruja. Usein köyhyys on lihavuuden ensimmäinen syy.
kuntoilu (lenkkeily ei maksa MITÄÄN). porkkanat, kurkku ja ruisleipä ja vesi ei maksa mitään!
läski siellä taas selittelee..
jos alkaa syödä kasvispainoitteisesti, rahaa ei mene paljonkaan mutta paino kyllä putoaa. Pitää vaan syödä kauden kasviksia, niitä mitkä on edullisempia. Tuskin läskikään vetää pelkkiä Lidlin ranskiksia, vaan aina siihen pitää saada jotkut jätenakit tai -lihapullat kylkeen...
Tällä määrällä pitäisi laihtua kilo viikossa.
lihavuuden yhteydestä. Kyllä se oikeasti oli karua luettavaa. Mitä maksoi ranskalasia pussi Lidlissä? 99 senttiä? Entä kilo tomaatteja, monta euroja. Ja kauanko elää jollain kilolla tomaatteja? Tunnin... Kun taas rasvaiset ranskalaiset...
Otin tietoisesti alun todella rankasti, koska ajattelin todellisen laihdutuksen alkavan tästä, eli 65kg:sta
Ensi kesänä olen 55kg ja taas hyvän näköinen!!!!!
Vierailija:
Otin tietoisesti alun todella rankasti, koska ajattelin todellisen laihdutuksen alkavan tästä, eli 65kg:staEnsi kesänä olen 55kg ja taas hyvän näköinen!!!!!
Kilo tomaatteja maksaa helposti 2.5-6e/kg. Yhden tomaattikilon halvimmallakin hinnalla saa 2kg ranskalaisia joista saakin ruokaa jo koko perhe.
Vierailija:
lihavuuden yhteydestä. Kyllä se oikeasti oli karua luettavaa. Mitä maksoi ranskalasia pussi Lidlissä? 99 senttiä? Entä kilo tomaatteja, monta euroja. Ja kauanko elää jollain kilolla tomaatteja? Tunnin... Kun taas rasvaiset ranskalaiset...
Itsekin ihmettelen miten olen kerännyt itseeni 5:ssa 20kg!!!! Enkä totisesti tunne oloani hyväksi.
Mutta nyt tämä lähtee, eikä tule takaisin.
^ kuulostat yhdeltä tutultani. Mutta hienoa, että olet tsempannut ja hyvää jatkoa laihdutuksen kanssa.
Miehellekin myönsin vasta kun ihmetteli kieltäytymistäni itsenäisyyspäivän herkuista. Katsoi minua vasta silloin tarkemmin ja totesi että olen hoikistunut :) Olikin jo jonkin aikaa miettinyt mikä minussa on erilaista :)
Olen onneton ja laiha! Haluan painoa lisää!