Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko totaalisen ylipainoinen ja onneton LÄSKI? OV.

Vierailija
09.12.2007 |

Nyt mä tsemppaan sua tekemään elämänmuutoksen! Heti huomenna liityt painonvartijoihin ja teet elämästäsi tuhkimotarinan!

-Laihdutat REILUSTI ja jatkat liikkumista 5-6 krt viikko. Hommaat vaikka kuntofillarin jota voi polkea lämpimässä sisällä.

-Teet ruokaremontin. Syöt painonvartijoiden mukaan. Paljon vihanneksia ja proteiinia. Ei herkkuja, nopeita hiilareita, pullia tms. Jos tekee mieli makeaa niin syö, mutta VAIN VÄHÄN JA jos edelleen tekee mieli hotkia niin hotki, kurkkua ja minitomaatteja ja porkkanaa, joissa 0 kaloria :)

-Aina kun editymistä tapahtuu, palkitset itsesi esim kivalla korulla tai laukulla tai itsellesi mieleisellä tavaralla!

-Menet kampaajalle ja meikkikauppaan, alat hoitaa ihoa ja hiuksia!

-Otat tavoitteen esim ensi toukokuulle tai jouluksi vuoden päähän ja PYSYT SIINÄ! Sitten vaatekaappi uuteen uskoon.

Sulla on vaan tää yks elämä ja mikset käyttäisi sitä hyvin? Olen itse kurinalainen ja kunnianhimoinen luonne, joten voin tsempata sua:)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin kesälomalla melkein itsestään kymmenen kiloa, kun söin kunnolla. Nyt keskenmeno masentaa ja olen lihonut parissa kuukaudessa monta kiloa.

Vierailija
2/34 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäytyä herkuista (suunnilleen ainut ilo) ja alkaa harrastaa jotain jota inhoaa (liikuntaa). Palkitsemishommaankin pitäisi keksiä jotain, uusien tavaroiden ostelu ei ole mun juttu.

No en tiedä, jos kuitenkin eläisi eteenkinpäin tyytyväisenä läskinä. Mutta tää ei kai koskenutkaan mua kun en ole onneton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi kertaa kantanut rahaa Painonvartijoihin, tulosta tuli, mutta ei pysyvää. Nyt pysyn koko ajan samassa painossa, se ei laske, mutta ei enää nousekaan. Elän ihan tyytyväisenä näin.

Vierailija
4/34 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö se sitten tavaroiden ostelusta vai terveydestä, siitä ettei halua kuolla viisikymppisenä verenpainetautiin? Löytyykö se siitä että haluaa olla omasta ja esim miehen mielestä hyväkuntoinen ja kaunis normaalipainoisena? Voi pitää ihania vaatteita ym.

3, ei siis koske sinua jos et ole onneton. Kaikkihan olemme erilaisia ja joku voi nauttia läskinä olemisesta :)

2, aletaan suunnittelemaan jos kiinnostuit. Aloitusviestissä aika tarkat ohjeet sinulle.

Ap

Vierailija
5/34 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit on enemmänkin seurausta siitä onnettomasta elämästä. Mutta ihan hyvä tsemppi ap. Aamulla näytti vaaka 109.6kg.

Vierailija
6/34 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi olen ruma!

Vierailija
7/34 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että se onnettomuus tullee muualta kuin niistä läskeistä. Läskit on enemmänkin seurausta siitä onnettomasta elämästä.

Vierailija
8/34 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ylipaino ei tarkoita automaattisesti sitä, että on sairas tai sairastuu. Ylipainoinen voi olla hyvässä fyysisessä kunnossa ja hyvät labra arvot ylipainosta huolimatta.

Ja mies ei valita, hyvin on mennyt jo 24 vuotta yhdessä. Motivaatio laihduttamiseen on löydyttävä itsestä.

Vierailija
9/34 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen totaalisen ylipainoinen

Vierailija
10/34 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan pikemminkin niin, ettei onnellisuudella ole oikeastaan mitään tekemistä läskien kanssa.

Tietysti kivempi olisi olla hoikka mutta hinta on liian suuri. Eikä läskinä olo kurjaa ole. Siinäkin on puolensa. 3

Vierailija
11/34 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettakaa se selitteleminen ja tekosyiden keksiminen, ainut joka puhuu asiaa on ap!

Vierailija
12/34 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kiva tietää mistä johtuu tämä lihoaminen? eli kun otin hormoonikierukan pois niin alkoi älytön lihoaminen ainakin tosta vatsan seudulta yäks. en ole raskaana

Vierailija
13/34 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän sanoin ettei vaan kiinnosta, olen elämääni tyytyväinen näin.

Vierailija
14/34 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä luulen, että se onnettomuus tullee muualta kuin niistä läskeistä. Läskit on enemmänkin seurausta siitä onnettomasta elämästä.

ja kotoa ulos lähteminen on äärettömän vaikeaa, ei kertakaikkiaan oikein inspiroidu itsensä huolehtimiseen. Varmaan sitä jossain vaiheessa alkaakin pohtia sellaista osa-aikaista laitoshoitoa, koska tätä ei oikein jaksa :/

Vierailija
15/34 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyempi olo

Terveys!!! Lihavuus kova terveysriski!

* tyypin II diabetes

* kohonnut verenpaine

* uniapnea

* veren rasva-arvojen häiriöt

* liikuntaelin vammat

* tukielinvammat

Parempi yöuni

Jaksaminen

Hyvän olon tunne

Mielihyvä, muiden mielihyvä kun ei hieltä haiseva läski ole vieressä

Tyytyväisyys ulkonäköön

Miehen tyytyväisyys ulkonäköösi

Arki helpottuu!! Mahtuu autoon jne!

Hengittäminen helpottuu

Sosiaalinen paine kevenee

Selviytyminen arkiaskareista

Vierailija
16/34 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kevyempi olo

* tyypin II diabetes

* kohonnut verenpaine

* uniapnea

* veren rasva-arvojen häiriöt

* liikuntaelin vammat

* tukielinvammat

Parempi yöuni

Jaksaminen

Hyvän olon tunne

Tyytyväisyys ulkonäköön

Miehen tyytyväisyys ulkonäköösi

Arki helpottuu!! Mahtuu autoon jne!

Hengittäminen helpottuu

Sosiaalinen paine kevenee

Selviytyminen arkiaskareista

Vierailija
17/34 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin syllkykuppina oli homot, mikähän on seuraava porukka, kun tähän kyllästytään. Kuten se ylen terveystsemppi-ohjelma osoitti, läskeys ei ole ollenkaan niin paha asia kuin annetaan ymmärtää. Asiasta nostettu mouhu on kohtuuton.

Vierailija
18/34 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

* tyypin II diabetes PAASTOSOKERI 4,1

* kohonnut verenpaine 133/84

* uniapnea EI MULLA

* veren rasva-arvojen häiriöt KOLESTROLI 3,7 LDL 1,9 HDL 1,3 TRIGLYT 1,1

* liikuntaelin vammat EI

* tukielinvammat EI

Parempi yöuni HYVIN NUKUTTAA

Jaksaminen OPISKELEN JA KÄYN TÖISSÄ

Hyvän olon tunne IHAN OK

OSAAN KÄYDÄ SUIHKUSSA

Tyytyväisyys ulkonäköön IHAN OK TÄLLÄ IÄLLÄ

Miehen tyytyväisyys ulkonäköösi TYYTYVÄINEN ON

Arki helpottuu!! Mahtuu autoon jne! MAHDUN AUTOON

Hengittäminen helpottuu VIELÄHÄN TUO KULKEE

Sosiaalinen paine kevenee SAMAT KAVERIT KUIN ENNENKIN

Selviytyminen arkiaskareista TULEE TEHTYÄ

En kiistä lihavuuden terveysriskejä, mutta turha niitä on tuputtaa, kyllä ne jokainen tietää.

Vierailija
19/34 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muistelen omaa lapsuuttani. Toki on huolestuttavaa, jos lapsissa ja nuorissa ylipaino kovin lisääntyy. Mutta siis meidän suvun vanhimmaksi elänyt nainen (yli 90 vee) oli keski-iässä reilusti lihava. Tämä ihminen pärjäsi myös harvinaisen pitkään kotona.

Kukas mulle juuri sanoikaan jonkun syöpähoitajan tms. sanoneen, ettei häntä yhtään harmita pieni ylipaino. On sitten jostain mistä ottaa, jos tulee vaikka syöpä ja paino lähtee tosi nopeasti alas.

Vierailija
20/34 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että terveys on yksilöllistä.

Moni mun ikäinen normaalipainoinen kuormittaa julkista terveydenhoitoa huomattavasti enemmän kuin minä.. Muunmuassa urheilijat :) Kun taas minä läskeineni käyn gynellä ja hammashuoltajalla normaaleissa tarkastuksissa.. Muulle hoidolle ei ole ollut tarvetta (raskausajat ovat sitten asia erikseen, tulee näitä pakollisia neuvola- ja äitipolikäyntejä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi