Epätoivoa vaatekaupassa... 7-vuotiaalle pojalle pitäisi löytää talvitakki ja -housut...
Kertokaapas mulle mistä löytyisi iloisen värisiä talvivaatteita pojalle - ei siis mustaa, harmaata tai sitä iänikuisen sinistä joita kaupat ovat väärällään?
Antakaa vinkkejä, nyt ei enää hinnallakaan ole väliä... Talvitakki ja toppahousut (134 cm) olisivat siis hakusessa.
Kommentit (4)
Väreinä näytti olevan oranssia/vihreää ja niiden kanssa ruskeaa. Ei siis sitä perus sinistä ja mustaa... Näyttivät ihan pirteiltä väreiltä, mutta makuasioitaha nuo on. Merkkinä Jonathan... mallit myös nettisivuilla
Takki jossa kahta eri ruskeata, turkoosia ja valkoista. Housut tummanruskeat.
Halusi itse sen, kun ei tykkään mustia vaatteita käyttää.
Seppälästä ostettiin.
Oletko katsonut urheiluliikkeistä? Meillä koululaisella käytetään paljon IcePeakin vaatteita - ovat minusta hinta-laatu-suhteeltaan hyviä. En ole tämän talven mallistoja kyllä katsonut, että mitä värejä on tarjolla.
mä ostin hulluilta päiviltä 5v pojalle oranssin ticketin takin, joissa vihreä teksti ja sisävuori... mun mielestä se oranssi sopii tosi hyvin meidän pojalle... sit ostin ruskeet toppahousut.. noikin värit kyl aika peruskamaa...