Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mulla on???

Vierailija
01.10.2008 |

Nukuin ihan ok. Heräsin tuntia ennen kellon soittoa, mutta kuitenkin 6h unta riittää minulle normaalisti.

Söin juuri lounaan. Syön nykyään varsin monipuolisesti, eli ei pitäisi olla vitamiininpuutosta.

Mutta nyt väsyttänyt tänään ihan kamalasti ja ennen ruokaa pyörrytti hetkisen. Kuvittelin että verensokeri vaan alhaalla, että ruokailu helpottaa. Nyt taas pyörrytti äsken ja istun ihan tässä työpöytäni ääressä. Mistä voi johtua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeeksi tulossa!

Vierailija
2/11 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa juuri noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lisää vihanneksia ja hedelmiä ruokavalioon.

Vierailija
4/11 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällähän onkin näkynyt ihan sikana trooppisia hyttysiä??

Vierailija
5/11 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisäkorvan häiriö jne. Tai sitten olet tosiaan tulossa kipeäksi. Oletko mitannut kuumeen?

Vierailija
6/11 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

virus tulossa (vaikuttaa usein tasapainoelimiin), korvatulehdus tulossa (vaikuttaa erityisesti tasapainoelimiin, jotka sijaitsee sisäkorvassa), niskat jumissa (veri ei kierrä kunnolla päähän; pistää huimaamaan ja tulee pöpperöinen olo), jännitys/stressi (aiheuttaa usein pyörryttävää oloa)...Tilapäiselle pyörryttävälle tunteelle nyt voi olla miljoona syytä.

Itse olen korvapotilas (alentunut kuulo toisessa korvassa) ja mua huimaa tämän tästä...Virukset, väsymys, stressi, alkoholin käyttö, kaikke menee suoraan "huimauskeskukseen".

Enpä ihan kauheesti pelästyisi, jos joskus satunnaisesti vähän heitättää...

Vierailija
7/11 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni todettiin tänään anemia, hb päässyt putoamaan aika reippaasti... Ilmeni tajuttomana väsymyksenä ja huimauksena, pari kertaa meinannut lähteä jalat alta mm. bussia odottaessa.

Niskat jumissa ei myöskään oo huono selitys huippaamiselle, itselläni päänsärky ja huimaus on merkki siitä että vois taas vähän niskaa venytellä...

Vierailija
8/11 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omppuja tullut syötyä viime päivinä paljon. Syön yleensä lounaan työpaikkaruokalassa ja tällöin annoksesta yli puolet on salaattia/kasviksia, pottua/riisiä alle neljännes ja liha/kala- ruokaa loput. Nytkin oli iso annos salaattia (salaattia, porkkanaraastetta, ananasta, kurkkua ja tomaattia), sen lisäksi keitetyjä kasviksia (kukkakaalia & sellaista porkkanalisäkettä), pikkuisen muussia ja jotain lihakastiketta, josta valutin itse kastiketta pois ja otin itse lihaa aika paljon.

En karppaa, mutta syön hiilareita vähemmän kuitenkin.

Outoa, sillä minua ei pyörryttänyt edes raskausaikana koskaan. Enkä nyt oikein edes voi olla raskaana.

-ap

Vierailija
9/11 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka syötkin paljon kasviksia. Mutta se kyllä näkyy väsymyksenä pidemmällä ajalla, ei ihan yhtäkkiä.

Vierailija
10/11 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutakin asiaa sinne, niin voin samalla pyytää tsekkaamaan hempan ja verenpaineen. Juuri nyt ei niskat jumissa vaikka siihen taipuvainen olenkin. Eikä ole kuumetta/ mitään flunssan merkkejä. Outoa tämä on siksi, ettei minua ole pyörryttänyt kuin ehkä pari kertaa koko elämäni aikana. Olen sentään yli 30v perusterve nainen.

Itselleni todettiin tänään anemia, hb päässyt putoamaan aika reippaasti... Ilmeni tajuttomana väsymyksenä ja huimauksena, pari kertaa meinannut lähteä jalat alta mm. bussia odottaessa.

Niskat jumissa ei myöskään oo huono selitys huippaamiselle, itselläni päänsärky ja huimaus on merkki siitä että vois taas vähän niskaa venytellä...

Vierailija
11/11 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta anemiaankin pitäisi aina olla joku syy. Se kyllä selittäisi tämän. Ja todellakin mulla hemoglobiini ollut aina yli 140. Raskaanaollessa oli jossain vaiheessa 125 alimmillaan.

-ap

vaikka syötkin paljon kasviksia. Mutta se kyllä näkyy väsymyksenä pidemmällä ajalla, ei ihan yhtäkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan