Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteistä-abortista tuo aikaisempi...

Vierailija
08.12.2007 |

Että huomaa selkeästi miten ikä tekee tehtävänsä-jos tuon kirjoittaja olisi ollut tilanteessani pari viikkoa sitten kun nelosen kävin keskeyttämässä-niin olisi hiukkasen uudet mielipiteet!!!

Eihän se hemmetti ole teiltä lapsettomuusongelmaisilta poissa vaikka jotkut poistattaa elämästään ongelman, hitto soikoon!!

Ja joo, en kadu pätkääkään aborttia, sillä elo olisi ollut liian raskasta neljän pienen kanssa, ihan mahdottomuus ja katastrofi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lapsia on tullakseen niin saa tulla, vaikka ehkäisy pettäisi. Ikinä en pystyisi menemään teettämään aborttia.

Vierailija
22/25 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika jäävi arvioimaan toisten kestämistä omassa tilanteessaan.

MÄ oon aika varma, että voisin pistää henkisissä koettelemuksissa kymmenen kertaa sua paremmaksi, silti en ole abortteja tehnyt.

Uskon että lapseni ovat mieluummin minun huollettaviani kuin kuolleita, kuten sinun lapsesi.

Vierailija:

Vierailija:

Juu, kiitos vaan oon kuullut ehkäisystä ja käytettiinkin mutta se pirulainen oli silti päässyt tulemaan.

Toivottavasti teitin elämä tuo tullessaan yhtämoisia vastoinkäymisiä mitä mulla tuonut, sillä teistä ei yksikään jaksaisi edes tällaisena elää. Ja toivottavasti teillä ei ole yhtäkään lasta eikä tule, sillä noin kauhealla asenteella mitä vastaajilla ollut, ei tohtisi yhtäkään huollettavaa hankkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ensimmäisestä asiallisesta vastauksesta!!!! Tätä juuri tarkoitin, en vaan tajua miksi noin 99% ihmisistä tuomitsee abortin tehneen.

[/quote]

Vierailija
24/25 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ei näy heitä (paitsi ap.) puolustamassa itseään.

JA muuten, vaikka kuinka olisi akateeminen, kaikilla ei ole tarvetta sitä koko ajan ja joka paikassa korostaa.

T: Toimittaja.

Vierailija
25/25 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

täällä ei näy heitä (paitsi ap.) puolustamassa itseään.

JA muuten, vaikka kuinka olisi akateeminen, kaikilla ei ole tarvetta sitä koko ajan ja joka paikassa korostaa.

T: Toimittaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan