Mielipiteistä-abortista tuo aikaisempi...
Että huomaa selkeästi miten ikä tekee tehtävänsä-jos tuon kirjoittaja olisi ollut tilanteessani pari viikkoa sitten kun nelosen kävin keskeyttämässä-niin olisi hiukkasen uudet mielipiteet!!!
Eihän se hemmetti ole teiltä lapsettomuusongelmaisilta poissa vaikka jotkut poistattaa elämästään ongelman, hitto soikoon!!
Ja joo, en kadu pätkääkään aborttia, sillä elo olisi ollut liian raskasta neljän pienen kanssa, ihan mahdottomuus ja katastrofi.
Kommentit (25)
Vierailija:
Vierailija:
Että huomaa selkeästi miten ikä tekee tehtävänsä-jos tuon kirjoittaja olisi ollut tilanteessani pari viikkoa sitten kun nelosen kävin keskeyttämässä-niin olisi hiukkasen uudet mielipiteet!!!Eihän se hemmetti ole teiltä lapsettomuusongelmaisilta poissa vaikka jotkut poistattaa elämästään ongelman, hitto soikoon!!
Ja joo, en kadu pätkääkään aborttia, sillä elo olisi ollut liian raskasta neljän pienen kanssa, ihan mahdottomuus ja katastrofi.
No niin poistinkin ongelman. Mä en tajua miksi ootte noin mustavalkoisia ihmisiä, elämä EI aina ole niin helppoa.
mielipiteet ei ap siitä muutu,että olet saanut kolme lasta,ja nyt neljännen keskeyttänyt-Hohhoijaa
olet tappanut yhden heidän kaltaisensa?
Vierailija:
No niin poistin. Enkä kadu pätkääkään. Mutta ei se tarkoita että ihan noin vaan kaikki menisi. Sentään ei ole vaativaa itkevää avutonta ihmisenalkua kesällä tuossa, loppuelämän ajan.
Vierailija:
olet tappanut yhden heidän kaltaisensa?
No kun eipä tuo ollut ihminen edes vielä:/
Vierailija:
Olisko jaksaminen???? Kun hyvä jos loputtomiin jaksan kolmea kasvattaa suht ihmiseksi niin neljäs olisi ollut liikaa??? Siis hitto kun te ootte mustavalkoisia.
no voin kuvitella et sunki kans on ap jaksamista..
Vierailija:
Juu, kiitos vaan oon kuullut ehkäisystä ja käytettiinkin mutta se pirulainen oli silti päässyt tulemaan.
Toivottavasti teitin elämä tuo tullessaan yhtämoisia vastoinkäymisiä mitä mulla tuonut, sillä teistä ei yksikään jaksaisi edes tällaisena elää. Ja toivottavasti teillä ei ole yhtäkään lasta eikä tule, sillä noin kauhealla asenteella mitä vastaajilla ollut, ei tohtisi yhtäkään huollettavaa hankkia.
Vierailija:
Vierailija:Juu, kiitos vaan oon kuullut ehkäisystä ja käytettiinkin mutta se pirulainen oli silti päässyt tulemaan.
Toivottavasti teitin elämä tuo tullessaan yhtämoisia vastoinkäymisiä mitä mulla tuonut, sillä teistä ei yksikään jaksaisi edes tällaisena elää. Ja toivottavasti teillä ei ole yhtäkään lasta eikä tule, sillä noin kauhealla asenteella mitä vastaajilla ollut, ei tohtisi yhtäkään huollettavaa hankkia.
elettävä,eikä itkettävä kuinka mulla on vaikeaa ... Jokainen elää tekojensa kanssa, ja mikähän sun elämässä on niin raskasta ettei sitä muut jaksas elää? Epäilenpä
Ja on tosiaan sinun ja teidän asia, haluatteko vielä lapsia! On hienoa ja epäitksekästä kun tunnistaa omat voimavaransa ja tekee päätökset ja ratkaisut oman jaksamisen perusteella! Kuka haluaisi synnyttää lapsen kun tietää että häntä ei välttämättä jaksa täysipainoisesti hoitaa ja rakastaa....
Tsemppiä!
T. Itsekin vastoinkäymisiä kokenut ja ehkäisystä huolimatta raskaaksi tullut.
mutta noin yleisesti kyllä aikuinen, tervejärkinen ihminen osaa huolehtia ja huolehtiikin ettei tälläisiä pikku-ongelmia pääse syntymään jotta niitä abortin kanssa pitäisi poistaa.
Et ap todellakaan ole ehkäisystä ole huolehtinut jos raskaaksi tulit. Jos ihan oikeasti olet siinä tilanteessa ettet jaksa kasvattaa yhtään lasta lisää, niin silloin pysyt selibaatissa, katkaisutat putket mieheltä, katkaisutat omat putket, hankit e.pillerit ja käytät vielä kortsua todellakin varmistaaksesi että ei vahinkoa tapahdu. Joten älä selitä!
Vierailija:
Ja on tosiaan sinun ja teidän asia, haluatteko vielä lapsia! On hienoa ja epäitksekästä kun tunnistaa omat voimavaransa ja tekee päätökset ja ratkaisut oman jaksamisen perusteella! Kuka haluaisi synnyttää lapsen kun tietää että häntä ei välttämättä jaksa täysipainoisesti hoitaa ja rakastaa....Tsemppiä!
Kiitos ensimmäisestä asiallisesta vastauksesta!!!! Tätä juuri tarkoitin, en vaan tajua miksi noin 99% ihmisistä tuomitsee abortin tehneen.
Vierailija:
Vierailija:
Ja on tosiaan sinun ja teidän asia, haluatteko vielä lapsia! On hienoa ja epäitksekästä kun tunnistaa omat voimavaransa ja tekee päätökset ja ratkaisut oman jaksamisen perusteella! Kuka haluaisi synnyttää lapsen kun tietää että häntä ei välttämättä jaksa täysipainoisesti hoitaa ja rakastaa....Tsemppiä!
Kiitos ensimmäisestä asiallisesta vastauksesta!!!! Tätä juuri tarkoitin, en vaan tajua miksi noin 99% ihmisistä tuomitsee abortin tehneen.
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
En mä ole tunteeton ihminen vaikka olen joutunut abortin valitsemaan.
vain siksi ettei a) ole osannut ehkäistä ja b) ei ole osannut tehdä aborttia vaikkei rahkeet riitä.
Mä en ainakaan viitsi alkaa vääntää kättä tuollaisen asennevaimmaisen typeryksen kanssa. Kaikki ne sikiääkin : (
naurattaa tollaset " luulentietävänikaikenpaitsiehkäsynkäytön"
Vierailija:
vain siksi ettei a) ole osannut ehkäistä ja b) ei ole osannut tehdä aborttia vaikkei rahkeet riitä.Mä en ainakaan viitsi alkaa vääntää kättä tuollaisen asennevaimmaisen typeryksen kanssa. Kaikki ne sikiääkin : (
lapsia on tullakseen niin saa tulla, vaikka ehkäisy pettäisi. Ikinä en pystyisi menemään teettämään aborttia.
Kirjoitetaan puhekieltä, ei osata laittaa pilkulle paikkaa saati pisteelle. Argumentit on tasoa: " naurattaa" , " ite oot" , " vähänks oot tyhmä" .
Itse kirjoitin noin ehkä 9-10vuotiaana : ))).
Vierailija: