Pikkukärpäset vallanneet kodin, millä eroon?
Onko ne nyt sitten hedelmäkärpäsiä vai mitä lie, mutta inhottavia ovat! Pääasiassa niitä on keittiössä, mutta myös muualla. Etkka- fairi- seosta lautaselle kokeiltu, mutta ei auttanut. nyt vinkit kehiin, ennen kuin hermot menee!
Kommentit (7)
kiitos vastauksista. raidiako nyt suihkuttelen sitten ympäri kämppää vaan! Täytyy varmaan laittaa koira lenkille siksi aikaa.
ap
Ja heitä kaikki hedelmät pois ja vie kaikki tyhjät pullot pois!Anna kukkamultien kuivahtaa ja muista myrkyttää pariin kertaan parin päivän välein :)
Luulen että sinulla on jossain piilossa kasvualusta kärpäsille niin kuin minulla oli, sipuli haisi aivan mädälle mutta niissä kuhisi pieniä kärpäsiä.
Kun löydät jonkun kasvin tai hedelmän joka on kaapissa tai kierähtänyt jonkun huonekalun alle syy selviää.
Kun poistat tuon ongelmapesän ja myrkytät Raidilla tms. aineella ongelmasi poistuu.
oli hedelmämehulitkua (ja ohje oli, että kun kuivuu voi tehdä itse uutta)
Kysy vaikkapa jostain isomamsta kaupasta prisma tms. löytyisikö
jotenkin tuo etikka-fairy ei kuulosta houkuttelevalta itse tekisin jonkun sokerimehu-raid yhdistelmän
Tämä on tepsinyt meillä aina.
Lisäksi täytyy kyllä myös katsoa ettei jossain tosiaan ole joku sipuli/tomaatti/ties mikä, mikä niitä kerää.
LASIN pohjalle, n3cm(punaviinikin käy) sitten pari cm fairya ja loraus vettä, noin hävis meiltä. Tietty pitää katsoa, ettei noit sipuleita, banaaneja tms ole jossain kaapin uumenissa.