Montako talvitakkia sinulla on käytössä?
Kommentit (12)
toppatakki, sellanen joku mokkanahkainen takki, tai mikä lie, ja nilkkapituinen villakangastakki
kaksi puolipitkää untuvatakkia, villakangastakki, lyhyt toppatakki ja laskettelutakki eli viisi. nämä siis sellaisia joita käytän säännöllisesti.
Yksi Haltin pitkä untuvatakki, Benettonin musta lyhyt villakangas takki, Valkoinen lyhyt villakangas takki, pitkä turkiskauluksinen takki, pitkä siistimpi kangas takki, Reiman pitkä toppatakki, lyhyt kankainen takki, valkoinen lyhyt takki tekoturkis kauluksella, Dieselin kevyesti topattu takki, valkoinen pitkä (hupullinen) villakangastakki.
Nuo ovat siis käytössä. Melkein yhtä monta vein viime viikolla kirppikselle myyntiin.
4 kpl: villakangastakki, mokkatakki ja 2 toppatakkia (musta ja beige).
Mulla on villakangastakki, täällä Helsingissä se käy talvitakistakin kun harvoin on niin kylmä. Tosin ehkä enemmän välikausitakki
Pitkä untuvatakki ja lyhyt untuvatakki.
Sitten on topattu öljykangastakki.
Ja niin, on mulla sitten ihan toppatakki ulkoiluun ja goretex hiihtoon.
Ja sitten on mulla yksi tikkitakki, mutta sekin enemmän välikausitakki.
Lyhyt untuvatakki ja pitkä villakangastakki (tosin viimeistä kautta käytössä, on vanha ja kulahtanut)
lisäksi kaksi välikausitakkia, toinen ulkoilu/urheilutakki ja toinen siistimpi. 0-kelillä molempia voi käyttää.
sitten sellaisia vanhoja joita ei tule juurikaan käytettyä: 2 toppatakkia, tikkitakki, vanha armeijan takki (maastoretkeily), vanha 70-luvun polvipituinen nahkatakki.
Yhteensä olen pulittanut em. neljästä takistani 2000 euroa, tänä ja viime vuonna. Yleensä käytän talvitakkeja aktiivisesti n. 3 kautta.
untuvatakki
beige ja musta villakangastakki
musta ja ruskea toppatakki
Villakangastakkeja 3kpl, kevyttoppatakki, torstain laskettelutakki+housut. EIpä niitä taida enempää ollakaan.
Yksi selvästi juhlatakki (valkoinen), yksi kokopitkä musta, myöskin juhlava (hautajaisiin tms.), ruskea lanteille asti ulottuva (arkitakki) ja yksi sininen toppatakki kovillekin pakkasille, vaikka pulkkamäkeen.
on hienompi, esim baariin, sit sellainen lastenkanssaulkoiluun-takki :)