Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako talvitakkia sinulla on käytössä?

Vierailija
08.12.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hienompi, esim baariin, sit sellainen lastenkanssaulkoiluun-takki :)

Vierailija
2/12 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toppatakki, sellanen joku mokkanahkainen takki, tai mikä lie, ja nilkkapituinen villakangastakki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi puolipitkää untuvatakkia, villakangastakki, lyhyt toppatakki ja laskettelutakki eli viisi. nämä siis sellaisia joita käytän säännöllisesti.

Vierailija
4/12 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Haltin pitkä untuvatakki, Benettonin musta lyhyt villakangas takki, Valkoinen lyhyt villakangas takki, pitkä turkiskauluksinen takki, pitkä siistimpi kangas takki, Reiman pitkä toppatakki, lyhyt kankainen takki, valkoinen lyhyt takki tekoturkis kauluksella, Dieselin kevyesti topattu takki, valkoinen pitkä (hupullinen) villakangastakki.

Nuo ovat siis käytössä. Melkein yhtä monta vein viime viikolla kirppikselle myyntiin.

Vierailija
5/12 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kpl: villakangastakki, mokkatakki ja 2 toppatakkia (musta ja beige).

Vierailija
6/12 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on villakangastakki, täällä Helsingissä se käy talvitakistakin kun harvoin on niin kylmä. Tosin ehkä enemmän välikausitakki

Pitkä untuvatakki ja lyhyt untuvatakki.

Sitten on topattu öljykangastakki.

Ja niin, on mulla sitten ihan toppatakki ulkoiluun ja goretex hiihtoon.

Ja sitten on mulla yksi tikkitakki, mutta sekin enemmän välikausitakki.

Vierailija
7/12 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt untuvatakki ja pitkä villakangastakki (tosin viimeistä kautta käytössä, on vanha ja kulahtanut)

lisäksi kaksi välikausitakkia, toinen ulkoilu/urheilutakki ja toinen siistimpi. 0-kelillä molempia voi käyttää.

Vierailija
8/12 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten sellaisia vanhoja joita ei tule juurikaan käytettyä: 2 toppatakkia, tikkitakki, vanha armeijan takki (maastoretkeily), vanha 70-luvun polvipituinen nahkatakki.

Vierailija
9/12 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteensä olen pulittanut em. neljästä takistani 2000 euroa, tänä ja viime vuonna. Yleensä käytän talvitakkeja aktiivisesti n. 3 kautta.

Vierailija
10/12 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

untuvatakki

beige ja musta villakangastakki

musta ja ruskea toppatakki

Vierailija
11/12 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villakangastakkeja 3kpl, kevyttoppatakki, torstain laskettelutakki+housut. EIpä niitä taida enempää ollakaan.

Vierailija
12/12 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi selvästi juhlatakki (valkoinen), yksi kokopitkä musta, myöskin juhlava (hautajaisiin tms.), ruskea lanteille asti ulottuva (arkitakki) ja yksi sininen toppatakki kovillekin pakkasille, vaikka pulkkamäkeen.