Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten erottaa oikean pyortymisen nayttelemisesta? Kaatuuko ihminen pyortyessaan suoraan taakse pain vai enemman lysahtaa alas pain? Enta mita se tekee tai sanoo kun virkoaa?

Vierailija
07.12.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maahan, heräsin siis selinmakuulta, aivan hiestä märkänä tosin palelevana ja sydän hakkasi. Tuo tapahtui vielä yöllisellä vessareissulla. Syytä sille ei löydetty.

Vierailija
2/7 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ainakaan suorilta jaloilta, virotessaan pyysi vettä

Pyörtyi verikokeen jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen hitaasti alkaa yleensä taju mennä, on kuin hidastetusta leffasta.

Mutta ei ihminen pyörtyessään mikään veltto ole. On hankala kuvailla.

Vierailija
4/7 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti sano että mulle tuli valkoinen rengas suun ympärille... naamasta siis näkyi ettei veri kierrä päähän... en muista mitä sanoin kun virkosin...

Vierailija
5/7 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörryin työpöytäni ääreen. Tunsin että jotenkin " irtaannun ruumiistani" , en ymmärtänyt enää muiden puhetta, tuntui epätodelliselta. Lysähdin naama pöydällä olevien papereiden päälle. Kollega sanoi että hänestä olin yrittänyt nousta ylös ja mumissut jotain että anteeks.

Vierailija
6/7 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin yritin mutta niin vaan päässä pimeni...

Vierailija
7/7 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on tullut sellainen " humahdus" päähän ja jalat mennyt veteläksi, eli lyyhistynyt lattialle ja silmissä pimennyt- en niinkään kaatunut jalat suorana vaan tosiaan jalat pettääneet alta.

Kun olen siitä virronnut (nopeasti) olen ollut vitivalkoinen, silmänympärystät mustat ja kylmä hiki päällä sekä hirveästi palellut/tärissyt.

Ei kiva tunne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi