Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teillä on vähääkään ylimääräistä rahaa, niin lahjoittakaa hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
07.12.2007 |

Itse laitoin tämän vuoden joululahjarahat Kirkon ulkomaanavulle (Venäjälle) ja siitä tuli tosi hyvä olo. Tämä vuoden lahjat teemme itse. Meidän perheellä on sentään katto pään päällä ja ruokaa jopa yli tarpeiden. Varmasti rahat menivät nyt oikeaan osoitteeseen. Kysykää siis itseltänne: tarvitsevatko lapsenne todella ne Bratz-nuket, muumitalot, barbiet yms. vai voisiko rahat käyttää paremminkin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annamme vain kohteisiin, jonne kelpaa ihan konkreettinen apu sen rahan lisäksi, esim. Hesylle viemme 2 säkillistä vanhoja pyyhkeitä, lakanoita jne. eläinten makuualuistoiksi, räteiksi jne.

Vierailija
2/4 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän hyväosaisten tartte auttaa, kun Venäjä on meiltä niin paljon riistänyt." Ihana ajattelutapa sulla! Ja kyllä sun lapses on varmasti ihan onnellinen, vaikkei lahjaröykkiöitä saiskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaiden, etenkin Suomen, osaksi on parempiosaisena langennut kaikkien auttaminen ja pelastaminen ahdingosta, vaikka tuo homma kuuluisi jokaisen maan omalle hallitukselle. Sen lisäksi, että Suomi ei hyödy tuosta auttamisesta mitään (esim. Venäjä ei edes noteeraa sitä työmäärää, minkä Suomi on jo pelkkiin lastenkoteihin pistänyt, rahasta puhumattakaan!), aina on olemassa vaara että vaikkapa Venäjä hyökkää tänne ja kiittämättömät kansalaiset (niitäkin on) haluavat takoa Suomen maanrakoon. Nytkin on nähtävissä enteitä Venäjän kiittämättömyydestä, esim. ilmatilojen loukkaukset.

Vierailija
4/4 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tässä aloituksessa lienee kyse yksittäisen ihmisen HALUSTA auttaa toista yksittäistä ihmistä. Tässä nyt ei puhuta mistään Suomen valtion tekemistä avustuksista. En minä ainakaan edes odota Venäjän kansalta mitään kollektiivista kiitosta siitä, että olen antanut muutaman euron jollekin sitä oikeasti tarvitsevalle katulapselle. Oisiko tästä nyt noussut tällaista vastarintaa, jos ap olisi sanonut lahjoittavansa joululahjarahansa vaikkapa Ruandaan? Vai ollaanko sitä nyt itsenäisyyspäivän läheisyydessä niin herkkiä, kun joku kehtaa auttaa venäläisiä? -4-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän